سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از طرح های عمرانی در شهرک صنعتی خرامه

همزمان با ایام الله دهه مبارکه فجر ۵ طرح عمرانی صنعتی در شهرک صنعتی خرامه با اعتباری بالغ بر ۱۷۰میلیارد ریال، افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، احد فتوحی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: طرح شبکه روشنایی برق و طرح تولید بتن آماده با سرمایه گذاری ۲۰میلیارد ریال و اشتغال ۵نفر به بهره‌برداری رسید.
 
او، بیان کرد: عملیات اجرایی طرح‌های شبکه داخلی فاضلاب شهرک صنعتی، ۲ طرح صنعتی در حوزه تولید انواع شوینده‌ها و لباس‌های بیمارستانی با پیش بینی سرمایه گذاری  ۵۰میلیارد ریال و اشتغال  ۳۰نفر آغاز شد.

فتوحی، تصریح کرد: طرح توسعه شبکه روشنایی برق با اعتباری بالغ بر ۲۰میلیارد ریال اجرا شده که با بهره برداری از آن تمامی معابر و خیابان‌های شهرک صنعتی دارای شبکه روشنایی می‌شوند.
 
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، ادامه داد: طرح شبکه داخلی فاضلاب با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال آغاز و در مدت ۱۰ ماه اجرا می‌شود.
 
فتوحی، افزود: در سه سال اخیر با اجرای ۶ طرح زیربنایی، وضعیت زیرساخت‌ها در این شهرک صنعتی به شرایط مطلوبی رسیده است که با اجرای طرح شبکه فاضلاب نیز زیرساخت‌های اولیه تکمیل می‌شود.
 
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، با بیان اینکه در یک سال اخیر  با جذب ۶۰ سرمایه گذار جدید شاهد جهش جذب سرمایه گذار در این شهرک صنعتی هستیم، اضافه کرد: با اجرای طرح‌های صنعتی و ساخت وساز واحد‌ها، آن‌ها هرچه سریع تر در مدار تولید قرارگیرند تا اشتغال و توسعه صنعتی شهرستان محقق شود.
 
او، تاکید کرد: این شهرک صنعتی دارای ۹۷ هکتار مساحت بوده که تاکنون با انعقاد  ۷۰ قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان در قالب این قرارداد‌ها ۲۷ هکتار زمین واگذار شده است.
 
فتوحی، گفت: در حال حاضر سه واحد بهره بردار با اشتغال  ۷۰ نفر مشغول به فعالیت و تولید است.
 
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، بیان کرد: برای حمایت از سرمایه گذاران مشوق‌های سرمایه‌گذاری در مناطق محروم و کم‌برخوردار شامل پرداخت ۱۰ درصد از حق انتفاع به صورت نقد و پرداخت اقساطی باقی مانده در ۴۸ ماه در نظر گرفته شده است.
 
انتهای پیام/ت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
فرشید
۱۸:۱۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
فقط کلنگ زنی می کنن امیدوارم زود بهره برداری بشه و برای بهره مندی مردم این امکانات در اختیار آن ها قرار بگیرد.