سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان رتبه پنجم مقابله با کرونا در کشور

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان با اشاره به اینکه ۲۵ تیم در راستای طرح "شهید رهنمون" در بسیج جامعه پزشکی تشکیل شده است، گفت: ۱۳۰ نفر در این تیم‌ها ساماندهی شده و فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،  تقیلو مسئول بسیج جامعه پزشکی استان زنجان گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاورد‌های قابل توجهی در بخش‌های صنعتی و دفاعی به‌ویژه در حوزه سلامت داشته که تقویت روحیه ایثار و شجاعت نیز یکی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه بهداشت و سلامت است.

او با اشاره به تقویت روحیه ایثار و شجاعت در بین بسیجیان، افزود: در دوران بحران کرونا، کادر بهداشت و درمان زنجان با حداقل تجهیزات درمانی و بهداشتی، تلاش زیادی برای پیشگیری و درمان بیماران کرده و تعدادی از پرسنل درمانی کشور به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی زنجان با اشاره به مشارکت فعالانه سپاه و بسیج در اجرای طرح‌های مقابله با کرونا، از جمله طرح شهید سلیمانی، گفت: در طول دوران مقابله با ویروس کرونا، سپاه و بسیج در کنار کادر بهداشت و درمان قرار گرفتند.

‌تقیلو با بیان اینکه با مشارکت همه جانبه مردم، بسیج و کادر بهداشت و درمان، کرونا در زنجان تقریبا کنترل شده و سیر یکنواختی دارد، ادامه داد: زنجان در بحث مهار کرونا بالاترین مشارکت بین مردم و مسئولان را در کشور داشته و رتبه پنجم را در بین سایر استان ها کشف کرده است.

اوبا اشاره به اینکه ۲۵ تیم در راستای طرح "شهید رهنمون" در بسیج جامعه پزشکی تشکیل شده است، گفت: ۱۳۰ نفر در این تیم‌ها ساماندهی شده و فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.