سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایجاد ۴ هزار شغل برای مددجویان کمیته امداد استان قزوین

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قزوین گفت: از ابتدای امسال تا کنون  بیش از ۴ هزار شغل برای مددجویان این نهاد ایجاد شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، سیدمرتضی دهقانی محمدآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان گفت: از ابتدای امسال  تاکنون بیش از ۴ هزار شغل برای مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان واجد شرایط؛ با اعتباری بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان در استان قزوین ایجاد شده است.

 دهقانی محمدآبادی ادامه داد: امروزه مشاغل خانگی و خرد، نقش بسیار زیادی در رفع معضل بیکاری و ناهنجاری‌های اجتماعی ایفا می‌کنند و با دریافت تسهیلاتی اندک می‌توانند اشتغال گسترده‌ای ایجاد کنند.

دهقانی محمدآبادی افزود: در سال‌های اخیر حمایت از مشاغل خانگی و خرد به یکی از سیاست‌های کشور‌های پیشرفته دنیا تبدیل شده است و برنامه ریزی جدی برای حمایت دولت‌ها از این نوع مشاغل صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه نقش مشاغل خانگی در رونق اقتصادی و تثبیت درآمد برای دهک‌های پایین اقتصادی جامعه و ایجاد فرصت‌های شغلی برای تمامی فعالان اقتصادی محرز شده است و طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی را در این زمینه به مرحله اجرا گذاشته‌اند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.