سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کودکان نخل و دریا کانال آموزش پیش دبستانی‌های بوشهر در شاد

کانال‌ آموزشی کودکان نخل و دریا ویژه آموزش نوآموزان پیش دبستانی‌ بوشهر در بستر شاد راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به ضرورت آموزش‌های دوره پیش دبستانی و در اجرای طرح ملی پوشش نوآموزان پیش دبستانی به صورت مجازی و رایگان، کانال استانی  برای آموزش نوآموزان در بستر شبکه شاد ایجاد شده است.

محمود قاسمی از ایجاد کانال کودکان نخل و دریا استان بوشهر خبر داد و افزود: این کانال با لینک http://shad.ir/bushehr_preschool برای آموزش نوآموزان پیش دبستانی در نظر گرفته شده است که البته پیش از این، آموزش‌های مورد نظر به صورت تفکیکی در هر منطقه آموزشی انجام می‌گرفته است.


بیشتر بخوانید


او با بیان اینکه اولیا نوآموزان با عضویت در این کانال می‌توانند از آموزش رایگان دروس پیش دبستانی استفاده کنند، ادامه داد: کتاب‌های آموزش پیش دبستانی در استان توزیع شده است و مربیان منتخب، تدریس محتوای لازم را انجام داده اند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر ثبت نام نوآموزان در سامانه سناد را مهم تلقی کرد و گفت: اولیا با مراجعه به ادارت شهرستان‌ها و مناطق نوآموزان خود را در سامانه سناد ثبت نام کنند تا دوره پیش دبستانی برای این نوآموزان ثبت شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان بوشهر عنوان کرد: در آینده‌ای نزدیک آموزش‌های لازم در این کانال شروع می‌شود و والدین باید نوآموزان خود را سریع‌تر در این کانال عضو کنند.

قاسمی با بیان اینکه آموزش‌های مورد نیاز در کانال باعث فراهم کردن فرصت برابر آموزشی و پرورشی برای همه کودکان می‌شود، بیان کرد: کمک بـه کودکان در تمامی قلمرو‌های آموزشی همچون حیطه شناختی، زبانی، روانی- اجتماعی و عاطفی و اهداف یازده گانه آموزش پیش دبستانی به منظور موفقیت تحصیلی از برنامه‌های مدنظر کارگروه می‌باشد.

او، مهم‌ترین کارکرد‌های دوره پیش از دبستان را در کنار سایر اهداف اساسی آن، شکل دهی ظرفیت یادگیری کودکان دانست و گفت: درصورت باور کودکان و درک اهمیت دوره پیش از دبستان، می‌توان بسیاری از آسیب‌ها را مدیریت و از بروز آن جلوگیری کرد.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.