سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند:

پیشکسوتان تا زنده هستند باید مورد تقدیر قرار گیرند

قدرت الله طمیمیان گفت:معرفی بیشتر پیشکسوتان ایجاد انگیزه برای حضور نسل جدید در صحنه های فرهنگی و هنری را بیشتر خواهد کرد و تا زمانی که آنها در قید حیات هستند باید مورد تقدیر قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،قدرت الله طمیمیان معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند در آئین نامگذاری گالری استاد «هادی تارش» در نگارخانه شهریار و نمایشگاه عکس خرمشهر  که به مناسبت گرامیداشت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد؛ ضمن تقدیر از پیشکسوتان تأکید کرد: پیشکسوتان و اساتید تا زمانی که در قید حیات هستند باید مورد تقدیر و توجه قرار گیرند، چرا که این مهم یک تکلیف برای همگان است.

او با اشاره به اینکه معرفی بیشتر پیشکسوتان ایجاد انگیزه برای حضور نسل جدید در صحنه های فرهنگی و هنری را بیشتر خواهد کرد، اظهار داشت: تجلیل از بزرگان و پیشکسوتان عرصه هنر تأثیری مثبت بر روحیه این عزیزان خواهد گذاشت و امید و انگیزه بیشتری جهت فعالیت هایشان پیدا می کنند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، در خصوص زمان برگزاری نمایشگاه عکس خرمشهر، خاطرنشان کرد: اين نمايشگاه از ۱۸ بهمن تا روز ۲۵ بهمن ماه در محل ساختمان مرکزی سازمان منطقه آزاد اروند برای بازدید علاقه مندان، داير خواهد بود.

هادی آبیار سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خرمشهر نیز با اشاره به اینکه در این نمایشگاه که به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر و سازمان منطقه آزاد اروند برپا گردید، مسئولان فرهنگی هنری منطقه آزاد اروند و هنرمندان این شهرستان حضور داشتند، گفت: عکس های این نمایشگاه که بالغ بر ۲۰ اثر هستند، بیان گر گوشه هایی از خروش مردم انقلابی خرمشهر در سال ۵۷ می باشد که با تماشای عکس ها، آن لحظه های ماندنی را برای همیشه به یاد خواهیم داشت.

هادی تارش دارای کارشناسی امور هنری و عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران ، مدرس دانشگاه و از جمله عکاسانی است که در روز های انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی و راهپیمایی ۱۵ آبان و ازادگان دفاع مقدس عکاسی کرده و افتخارات و جوایز زیادی در کارنامه خود دارد و عکس های ایشان از امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب برای همیشه تاریخ ساز خواهد بود.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.