سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز:

هدف انقلاب اسلامی بسترسازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) بود

عبیات با اشاره به اهمیت انقلاب اسلامی گفت: هدف انقلاب اسلامی بسترسازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) بود و ما نیز در این رابطه مسئول هستیم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علی عبیات معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در وبینار انقلاب اسلامی زمینه ساز قیام جهانی حضرت مهدی (عج) که با حضور حجت الاسلام شاهسواری از اساتید حوزه علمیه برگزار شد، گفت: هدف انقلاب اسلامی بسترسازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) بود.

او با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی این انقلاب احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و سرآغاز تحولات عمیق و سریع در جهان و مبشر سقوط و اضمحلال قدرت‌های استکباری و امپراطوری‌های بزرگ شد، افزود: در کنار عدالت خواهی و ظلم ستیزی انقلاب اسلامی باید موضوع انتظار مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

عبیات با تاکید بر جریان سازی برای فرهنگ مهدویت بیان کرد: انقلاب اسلامی زمینه گسترش این فرهنگ را در جامعه فراهم کرد، مردم ایران دیندار، متدین و وفادار به انقلاب و دین خود هستند و باید واژه انقلاب گسترش یابد تا اسلام ناب محمدی (ص) در همه جوامع بشریت محقق شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۰۹ ۱۴ اسفند ۱۴۰۲
نیاز بشر به پیامبران، در تناقض با تکامل رمز گذاری شده خلقت است. باور ادعای پیامبران و گسترش ادیان در پرتو اعتماد بدون تحقیق و تعقل متکی بر جهل و درماندگی در گرفتاریهای بیشمار بوده و بت پرستی هم مانند خداپرستی علیرغم ناکارامدی معبود، اثار روانی و اجتماعی تلقینی و تسکینی داشته. با شکل گرفتن اسلام خلافتی، اسلام معرفتی کم جمعیت به منفعتی پرجمعیت تبدیل شد. باتوجه به اینکه تمامی افراد درجاتی از ناتوانی ذهنی و وحشیگری دارند، اصلاح اندیشه و رفتار جامعه کاری بسیار دشوار است و مشکل زمانی حاد میشود که مسئولین هم به همین درد گرفتارند و صلاحیت تصرف پستهای خطیر را ندارند. حکومت برای حفظ قدرت ناعادلانه از طریق عوامل مردمی ، هزینه های سنگین مادی و معنوی بر کشور تحمیل میکند و عامل اصلی معضلات سوء استفاده ها و گرانیها و بی قانونیهاست.