سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر آبفا منطقه آبادان:

حدود ۱۷ نقطه فرسوده فاضلاب در سطح شهرآبادان وجود دارد

مصطفی مهرانفر گفت: حدود ۱۷ نقطه فرسوده فاضلاب در سطح شهر وجود دارد که تقریبا بیشتر آن ها عمر مفید خود که بین ۲۵تا ۳۵ سال است را گذرانده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مصطفی مهرانفر مدیر آبفا منطقه آبادان در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت :باتوجه به تسهیلات ماده ۵۱ وپیگیری های مدیر عامل سازمان آبفا استان خوزستان اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان مصوب شده وبناست که صرف کارهای تعمیر وتوسعه شبکه فاضلاب آبادان شود.

او ضمن اشاره به تعمیر و اصلاح پمپ های اصلی و دستگاه های پمپاژ اصلی و شریانی فاضلاب شهر افزود: حدود ۱۷ نقطه فرسوده فاضلاب در سطح شهر وجود دارد که تقریبا بیشتر آن ها عمر مفید خود که بین ۲۵تا ۳۵ سال است را گذرانده اند و هم اکنون ۹نقطه ی آن تقریبا در دست تعمیر وتوسعه قرار گرفته است...

مدیر آبفا آبادان بابیان اینکه علت اصلی سر ریز شدن فاضلاب ها به سرقت رفتن درب های منهول آنهاست گفت: روزانه بیش از ۲۰تا۲۵ درب منهول به سرقت میرود که ناشی از فرهنگ سازی غلط است و امیدواریم این مشکل هرچه سریعتر رفع شود تا راحت تر مشکل فاضلاب شهری را حل کنیم..

او در ادامه با اشاره به افزایش ۲۵درصدی مصرف آب در ایام کرونا بیان کرد : بیش از ۱۲هزار انشعاب غیر مجاز آب در بخش های روستایی وشهری وجود دارد که از این تعداد ۸هزار انشعاب شهری و۴تا۵هزار این انشعابات روستایی هستند.

مدیر آبفا منطقه آبادان بااشاره به بخشودگی تخلفات آب در ایام دهه فجر گفت : شهروندان  در صورت مشاهده هر گونه تخلف در مسئله انشعابات غیر مجاز اب حتما این موضوع را گزارش دهند.

او در پایان خاطرنشان کرد:در آبادان دو دستگاه آب شیرین کن قرار است که خریداری شود و هم اکنون در حال مناقصه است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.