سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

میز خدمت در مصلای شهر چوئبده برگزار شد

به پیشنهاد امام جمعه شهر چوئبده و بخشدار مرکزی میز خدمت در مصلای شهر چوئبده برگزار شد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،به پیشنهاد حجت‌الاسلام سیلاوی امام جمعه شهر چوئبده و بخشدار مرکزی میز خدمت در مصلای شهر چوئبده برگزار شد و مسئولان چهره به چهره با مردم نشستند و برخی از معضلات شهر چوئبده مورد بررسی قرار گرفت .

مهمترین موضوعاتی که در این دیدار مورد بحث و گفت وگو قرار گرفت در خصوص محدود بودن رشته های تحصیلی دانش آموزان موضوع عمران در شهر آسفالت زیرساخت روشنایی و مشکلات موجود در زمینه بهداشت و درمان بود.

معاون عمرانی فرماندای آبادان ، امام جمعه چوئبده ، بخشدار مرکزی ، رئیس جهاد کشاورزی ، مسئولان آبفا و مسئولان محلی شهر چوئبده در این نشست حضور داشتند .

حجت الاسلام سیلاوی امام جمعه چوئبده گفت :نشستی تحت عنوان میز خدمت یکی از کارهای راهبردی است که در نماز جمعه و حاشیه نماز جمعه برگزار می شود که امری بسیار مهم در حل مشکلات و در نزدیک کردن مسئولان و مردم  ،  هر دو به نتیجه و تفاهم برسند تا پیشنهادات مطرح شود ، درخواست‌ها به دست مسئولان برسد .

او افزود:ما دیده ایم که بسیاری از معضلات به آنها رسیدگی شد و قطعاً این نشست ها و حضور مردم و رساندن درخواست ها به صورت چهره به چهره با مسئولان بسیار در حل مشکلات موثر است.

طاهری معاون عمرانی فرمانداری ویژه آبادان در این نشست گفت : اهم موضوعات کمبود رشته های تحصیلی آموزشی و پرورشی مطرح شد  چرا که فقط رشته علوم انسانی در چوئبده وجود دارد  و خیلی از جوانان ، محدود انتخاب رشته می کنند و آن دسته از جوانانی که انگیزه تحصیل در سایر رشته ها را دارند با مشکل و محدودیت مواجه شدند که طی یک تماس تلفنی با مسئول آموزش و پرورش به ما قول داده شد تا اول مهر‌ماه سال آینده حتی اگر دانش آموزان متقاضی هم تعدادشان کم باشد ، در رشته های مدنظر می‌توانند در شهر خود ادامه تحصیل کنند.

او افزود : آموزش و پرورش چنین به ما قول دادند و ما پیگیر آن هم می مانیم.

در زمینه کشاورزی شهروندان درخواست لایروبی انهار با کیفیت بالا را داشتند که قطعا این اتفاق خواهد افتاد و تا رفع این مشکل ، پایان کار تایید نخواهد شد

مقرر شد جهاد کشاورزی میدانی این موضوع را بررسی و مشکل را رفع کند.

در زمینه روشنایی شهر ، شهروندان هم گلایه داشتند که طی تماس تلفنی بخشدار مرکزی آبادان با رئیس اداره برق اروندکنار  قول دادند که خاموشی معابر هرچه سریعتر بررسی و مشکل  روشنایی رفع شود .

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.