سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علم و فناوری موتور پیشران کشور

مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی گفت: علم و فناوری موتور پیشران کشور است و می‌تواند در بسیاری از جنبه‌ها کشور را پیش ببرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، عظیمی فر مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی در جشنواره جهادگران علم و فناوری گفت: عملکرد بسیج علمی خراسان جنوبی با وجود مرکز رشد و خلاقیت با داشتن ۲ کارگاه الکترونیک و مکانیک در استان برای تبدیل ایده به محصول در جایگاه خوبی قرار دارد.

او افزود: خانه نخبگان استان در حوزه‌های مختلف از جمله آب، انرژی و فناوری اطلاعات فعالیت دارد و اولین استانی هستیم که در حوزه علوم انسانی خانه نخبگان دارد و این باعث افتخار استان است.


بیشتر بخوانید


مسئول سازمان علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالرضا خراسان جنوبی بیان کرد: مرکز هدایت موضوعی از جمله در بحث شیر شتر و گیاهان دارویی و پردیس شرکت‌های دانش بنیان فعالیت دارد.

ملک شاهی رئیس دانشگاه شهید مطهری در جشنواره جهادگران علم و فناوری خراسان جنوبی گفت : انقلاب اسلامی دریچه و اندیشه ای بهتری برای همه باز کرد.

او افزود: انقلاب اسلامی یک اعتماد به نفس ملی درهمه آحاد جامعه زنده کرد و به تبع آن نوآوری، خلاقیت و شکوفایی در علم ایجاد شده است.

ملک شاهی بیان کرد: هیچ مسئله‌ای در کشور وجود ندارد که به بن بست بخورد و حتما راهکار علمی وجود دارد و این نعمت را باید در بین نخبگان علم و فناوری پیدا کرد.

انتهای پیام/ ر ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.