سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نیازی مطرح کرد؛

جزئیات برگزاری رویداد ملی بانوی برکت

مدیر طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت درباره آخرین وضعیت برگزاری رویداد بانوی برکت و ارسال ایده‌ها توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رویداد ملی بانوی برکت با هدف طراحی مدل‌های بومی برای افزایش حضور بانوان در حوزه‌های اقتصاد خانواده و کسب‌و‌کار‌های خانگی، افزایش مشارکت اقتصادی بانوان، تقویت شبکه اجتماعی بانوان کارآفرین بنیاد برکت و ارائه طرح‌های صنایع خلاق در کسب‌و‌کار بانوان اجرایی می‌شود.

این رویداد قصد دارد تا در یک فرآیند جمع‌سپاری حل مسأله، مدل‌های بنیاد برکت را متناسب با نیاز‌ها و شرایط کارآفرینی زنان به روز کند و علاوه بر مدل‌های موفق قبلی، مدل اشتغال بانوان را نیز ارائه دهد. همچنین رویداد بانوی برکت همچنین می‌خواهد مشکلات زنان کارآفرین در حوزه اشتغال خانگی و خانوادگی را بررسی کند.

مرتضی نیازی مدیر طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت درباره آخرین وضعیت برگزاری رویداد ملی بانوی برکت در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: رویداد بانوی برکت در راستای ایجاد کسب و کار برای بانوان ایجاد شده است.

او با بیان اینکه حدود یک ماه است که داوری ایده‌های ارسال شده در حوزه اشتغالزایی بانوان در حال انجام است، گفت: تاکنون ۵۰۰ ایده به دبیرخانه رویداد ارسال شده است.

نیازی ادامه داد: تا هر زمانی که ایده برای ما ارسال شود ما فرآیند داوری را برای آن‌ها انجام می‌دهیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.