سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت تسهیلات کشت پاییزه به کشاورزان زنجانی

معاون بهبود تولیدات گیاهی زنجان گفت: تاکنون ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات برای خرید نهاده‌های کشت پاییزه کشت پائیزه گندم، جو و کلزا به کشاورزان زنجانی پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، شبخیز معاون بهبود تولیدات گیاهی زنجان بااشاره به اینکه تاکنون برای هزار و ۱۲۲ کشاورز کارت خرید نهاده‌های کشت پائیزه گندم، جو و کلزا در زنجان صادر شده  است، گفت: ۱۹ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان زنجانی پرداخت شده است.

او افزود: این میزان تسهیلات از زمان شروع پرداخت تسهیلات خرید نهاده‌های کشاورزی شامل انواع کود شیمیایی و سموم از آذرماه امسال  تاکنون توسط بانک کشاورزی پرداخت شده است.

شبخیز گفت: تسهیلات اختصاص یافته به کشاورزان زنجانی برای تامین نهاده‌های کشاورزی کشت پائیزه ۱۰۲ میلیارد تومان می باشد.

معاون بهبود تولیدات گیاهی افزود: مجموع تسهیلات در نظر گرفته شده ۱۲۶ هزار و ۶۸۸ هکتار از زمین‌های کشاورزی را تحت پوشش قرار می‌دهد.
 
او ادامه داد: پرداخت این تسهیلات برای هر هکتار ۲۰ میلیون ریال و سقف آن ۲۰۰ میلیون ریال برای هر کشاورز است که برای سه محصول گندم، جو، کلزا پاییزه در نظر گرفته شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: این تسهیلات با ۱۲ درصد سود و بازپرداخت یکساله  می باشد.

کشاورزان دریافت کننده این تسهیلات مجاز به خرید انواع کود از ۴۶ کارگزاری توزیع کود در استان زنجان و انواع سموم کشاورزی از مراکز توزیع سم هستند.
 
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.