سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه خدمات بنیاد کرامت رضوی در دلگان

با همت بنیاد کرامت رضوی ۱۵ روستای دلگان از آب آشامیدنی سالم برخوردار و ۶۰ پزشک در مناطق کم برخوردار بخش جلگه چاه هاشم مستقر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،محمد حسین استاد آقا  مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی گفت: این بنیاد از سیل دی ماه سال ۹۸ آبرسانی به ۱۰۰ روستا را با حمایت آستان قدس رضوی آغاز کرده که امروز آخرین طرح‌های آن در حال تکمیل و اتمام است.

او افزود: آبرسانی به ۱۵ روستای بخش جلگه چاه هاشم دلگان با مشارکت امور آب و فاضلاب سیستان و بلوچستان و اعتبار ۱۰ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال اجرایی شده که مبلغ ۵ میلیارد ریال آن را بنیاد کرامت رضوی تامین و بقیه از محل اعتبارات استانی و سیل تامین شده است.

او گفت: با اجرای این طرح ۵۶۱ خانوار با بیش از ۲ هزار نفر جمعیت از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

مدیرعامل بنیاد کرامت گفت: همچنین با کمک آستان قدس رضوی ۶۰ پزشک متخصص با ۱۶ یونیت دندانپزشکی خدمات دندانپزشکی، درمانی و پزشکی را برای حدود ۳ هزار نفر در بخش جلگه چاه هاشم دلگان به صورت سیار و ثابت ارائه خواهند کرد.

مسئول گروه جهادی دندانپزشکان منتظران ظهور و ستاد کرامت آستان قدس رضوی هم گفت: این پزشکان به مناطق مختلف بخش جلگه چاه هاشم دلگان اعزام شدند که از این تعداد ۴۰ نفر در حوزه‌های مختلف دندانپزشکی عصب کشی، ترمیم، جراحی و اطفال به صورت تخصصی خدمات رایگان ارائه می‌کنند.

جلال عادلی افزود: همچنین تعداد ۲۰ پزشک عمومی و متخصص تغذیه و مامایی به مدت ۱۰ روز به مردم مناطق روستایی خدمات پزشکی ارائه خواهند کرد.

همچنین مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم مراد عبدالهی پرچم بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) را به پاس قدردانی از این خانواده شهید به آنان اهدا کرد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.