سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک ۲۷۰ میلیون تومانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به کارگران فصلی همدان

معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان همدان گفت: امروز در بین کارگران فصلی همدان کمک های مومنانه بسته های مواد غذایی و بهداشتی را توزیع کردیم.

علی چهاردولی، معاون ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: امروز بدون اطلاع رسانی قبلی در میادین و مراکز تجمع کارگران فصلی حاضر شدیم و به کارگران در انتظار برای کار، بسته‌های معیشتی و بهداشتی به ارزش ۲۷۰ میلیون را تحویل دادیم.

او با بیان اینکه برخی کارگران را بسیج کارگری استان به ما معرفی کردند افزود: در بسته‌های این دوره کمک مومانه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان برنج، روغن، ماکارانی، رب، عدس، ماسک و ژل بهداشتی قرار داشت که بین ۶۰۰ کارگر فصلی همدان توزیع شد.

چهاردولی اظهار داشت: این کمک مومنانه چهارمین دوره رزمایش ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان و به مناسبت دهه مبارک فجر است وبرای هر بسته ۴۵۰  هزار تومان هزینه کرده ایم.

او با بیان اینکه  تاکنون این نهاد در استان ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کمک مومنانه به اقشار آسیب پذیر داشته است، ادامه داد: تا پایان امسال ۳ مرحله دیگر رزمایش  کمک مومانه را ستاد اجرایی فرمان امام (ره) اجرا می‌کند.

انتهای پیام/ا 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.