سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیش بینی وزش باد و رگبار پراکنده برای فردا در کرمان

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: برای امروز جوی نسبتاً آرام و از فردا وزش باد نسبتاً شدید و رگبار پراکنده در برخی مناطق استان پیش بینی می‌شود.

مریم سلاجقه، کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: برای امروز جوی نسبتاً آرام و از فردا وزش باد نسبتاً شدید به همراه گردوخاک در شمال غرب و جنوب شرق و رگبار پراکنده در برخی مناطق استان پدیده غالب استان خواهد بود.

او افزود: کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا در مناطق شمال غرب و جنوب شرق دور از انتظار نیست.

سلاجقه با اشاره به اینکه فردا رگبار پراکنده در شمال، غرب و ارتفاعات مرکز را در پیش داریم، تصریح کرد: این بارش‌ها تا یایان روز یکشنبه در استان فعال هستند.

او بیان داشت: در حالی که مردم منوجان در ۲۴ ساعت گذشته با ۲۷ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته اند، لاله زار و کرمان با دمای یک درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان به ثبت رسیده اند.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، حداقل دمای امروز شهر کرمان را یک درجه سانتیگراد زیر صفر اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۲۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.