سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نشست خبری مطرح شد؛

پناهنده: تی تی برای من جادوگر نیست/ شاکردوست: این فیلم با بودجه کم ساخته شد

شاکردوست گفت: ما شرایط تولید معمولی برای تولید تی تی نداشتیم پول آنچنانی وجود نداشت امیدوارم از آن حمایت شود.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «تی تی» با حضور عوامل و بازیگران این اثر برگزار شد.

الناز شاکردوست درباره نقش آفرینی‌های متفاوتش طی چند سال اخیر گفت: اگر بخواهم مختصر بگویم تکنیک بی تاثیر نیست، اما از یک جایی برای رسیدن به نقش باید پیوسته با شخصیت قصه همراه شوید.

پناهنده در خصوص شخصیت پردازی ناقص هوتن شکیبا در فیلم بیان کرد: نه ناقص نیست. آدمی که پر از سر است، ولی نکات مثبت هم دارد مثل همه ما؛ و فکر می‌کنم آدم‌ترین نقش فیلم من است.

هوتن شکیبا در رابطه با ایفای نقش کمدی اظهار کرد: کمدی را خیلی را دوست دارم، ولی ترجیح می‌دهم نقش‌های چالش برانگیز و جدید باشد و هر نقشی اینگونه باشد از آن استقبال می‌کنم.

شکیبا درباره دریافت سیمرغ و ارزش آن تصریح کرد: قطعا برای من ارزشمند است، اما در کنارش می‌دانم بازی‌های درخشانی وجود دارد. امیدوارم محیط جشنواره همیشه سالم باشد تا بتوان داخل آن راحت‌تر کار کرد.

فرشاد محمدی مدیر فیلمبرداری این فیلم درباره تجربه ویژه‌ای که یا شاکردوست داشت، عنوان کرد: شاکردوست نسبت به نور، رنگ، قاب، تصویر و ... اینقدر عاشقانه رفتار می‌کرد که کمتر بازیگری اینگونه است این باعث شد انرژی خوبی به من بدهد.

پناهنده درباره اشارات مذهبی در این فیلم گفت: این اشارات در دو فیلم قبلی من وجود دارد و چیزی است که درون من است.

پناهنده در پاسخ به این سوال که آیا تی تی برای جادوگری تقلا کرد یا خیر، گفت: برای من جادوگر نیست و شاید یک شبه قدیس باشد.

شاکردوست عنوان کرد: من از پارسا پیروز فر تشکر می‌کنم که ساعت‌ها روی لهجه من کار می‌کرد.

پناهنده در پاسخ به این سوال که چرا در فیلم‌های شما کارگردانی وجود ندارد، تصریح کرد: فیلم نمی‌سازم که خودم را نمایش دهم و من اینگونه ام. من از مادر معنوی خودم یعنی رخشان بنی اعتماد یاد گرفتم آنطرف سینما چیز‌های دیگری وجود دارد و امیدوارم شاگرد خوبی برای او باشم.

شاکردوست گفت: ما شرایط تولید معمولی برای تولید تی تی نداشتیم پول آنچنانی وجود نداشت امیدوارم از آن حمایت شود.

پناهنده بیان کرد: امیدوارم تا زمانی که در این سینما کار می‌کنم با شرافت پیش بروم. من سه فیلم در شمال ایران ساختم و دیگر در آنجا فیلمی نخواهم ساخت بدین علت از مردم عزیز شمال کشور که من را با آغوش باز قبول کردند قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.