سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلالی: ما روی خلاقیت و شوت برابر استقلال شکست خوردیم/ ظرفیت نهفته ای در تیم های پایه نساجی وجود دارد

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شکست تیمش برابر تیم استقلال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شکست تیمش برابر تیم استقلال اظهار کرد: به نظرم  تیم ما تحول خوبی در ترکیب خود داشت و ۵ بازیکن از جمله  دروازه بان و دفاع چپ تیم برای اولین بار بازی می‌کردند. این  موضوع می‌تواند یک نقطه امیدوار کننده برای ما و نساجی باشد. موضوعی که من را ناراحت می‌کند این است که بازیکنان  زحمت زیادی کشیدند و فقط با یک شوت دیگر هیچ امتیازی نصیب ما نشد.

جلالی ادامه داد: من می‌خواهم به هواداران‌مان بگویم، موضوعی که شما امروز دیدید یک نقطه شروع و امیدوارکننده برای آینده است. به طور حتم تیم‌مان را ترمیم می‌کنیم و روز‌های آینده می‌تواند برای نساجی بهتر باشد.

او درباره اینکه چقدر امیدوار است تا نساجی با شرایط سختی که دارد در جدول بماند، گفت: من سعی کردم ظرفیت‌های نهفته‌ای که نساجی در تیم‌های پایه دارد را ببینیم و شناسایی کنم. امروز دیدید که ۳ نفر از بازیکنان پایه را بازی دادیم و این موضوع خوب است. امشب به کاری که بازیکنان انجام دادند، خوش‌بین و خیلی امیدوار هستم. فکر می‌کنم اثرات کار ۲ هفته‌ای‌مان را امروز دیدیم و شاید روی خلاقیت بازیکن حریف و یک شوت نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی نساجی گفت: ما در نیمه اول ۲ موقعیت گل هم داشتیم. من از بازیکنانم خیلی راضی هستم و به آن‌ها می‌گویم که امیدوار باشید و به طور حتم آینده مال ما است.

جلالی در پایان درباره  داوری گفت: قضاوت خوبی را شاهد بودیم.


بیشتر بخوانید



انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.