سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهروندخبرنگار زنجان؛

رقص غفلت با ساز مرگبار کرونا در جشن عروسی! + فیلم

عده‌ای از شهروندان درشهرک مهرآرا شهر زنجان در جشن عروسی ساز مرگبار کرونا را می‌نواختند.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی جشن عروسی در شهرک مهرآرا شهر زنجان برپاست که این روز‌ها اخبار متعددی درباره وضعیت خطرناک شیوع ویروس کرونا در کشور می‌شنویم و این اخبار حاکی از آن است که روزانه تعداد زیادی از مردم به دلیل همین تجمعات غیر ضروری یا در بیمارستان بستری می‌شوند و یا به کام مرگ می‌روند.

این فیلم ارسالی از شهروندخبرنگار زنجان نشان از بی‌توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی است که معلوم نیست در آینده چند نفر دیگر، ساز مرگ را از این جشن عروسی بنوازند.

منبع: شهروندخبرنگار - زنجان

 


بیشتر بخوانید:

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۳۴ ۰۸ آذر ۱۴۰۰
سلام
ناشناس
۱۵:۰۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
ابنجا يه داعشى رو ميخاد كه انتحارى بزنه
سارا
۱۴:۵۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خدایا خودت عقلشون بده به ما هم رحم کن چرا مردم کرونا و جدی نمیگیرن؟؟؟
بهمینار
۱۴:۰۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
فقط بلدن به مردم گیر بدن.دولت خودش هزاران برنامه غیر ضروری برگذار میکنه.مسابقاتن ورزشی.همایش.مراسم.چه وضعیه.فقط بلدین به مردم گیر بدین
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
قراره آزمون بورد تخصصی دانشگاه آزاد روز شنبه 25 بهمن توی تهران برگزار بشه یعنی از همه شهرهای کشور باید همه جمع بشن توی تهران، حالا با هواپیما، اتوبوس، قطار، ماشین عبوری یا شخصی، خیلی ها هم باید برن هتل اقامت کنند یا خونه آشنایان، بعد همه جمع بشن توی یک ساختمون و در نهایت توی چند تا کلاس بشینن 4 ساعت پاسخنامه پر کنند.
نه وزارت بهداشت کاری به کار این آزمون داره نه ستاد کرونا نه دانشگاه آزاد گوش میده به کسی و ...
پس اگر خطر خاصی توی این سفر ها نیست، بگذارید بقیه هم برن سفر خوش باشند. چرا هی قرمز و نارنجی می کنید و جریمه یک میلیونی و دو میلیونی تصویب می کنید؟
اگر هم هست که پس فقط ما جونمون رو از سر راه آوردیم که هیچکس هیچ کاری به کار اینهایی که اصرار به برگزاری آزمون تو تهران دارن نداره؟
یعنی این همه واحد داره دانشگاه آزاد توی کشور که دکترا میدن. به یکیشونم اعتماد نداره که باید همه رو جمع کنه تو 5 تا کلاس در یک ساختمون در بسته توی تهران؟
شما رو به خدا برید تحقیق کنید اگر غیر از این بود که میگم رسوام کنید!
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
بازنده کسی هست که بی توجه به این مریضی در عروسیها مراسمهای عزا شرکت میکنن وبه استقبال مرگ میرن خدا کمی عقل بده به عده ایی ادم بیخیال
محسن
۱۱:۵۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
۱۰ روز دیگه افسوس میخورن که چرا رفتن عروسی
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
لعنت بهشون امیدوارم خوشبخت نشن
ناشناس
۱۲:۵۲ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
دوست عزیز کارشون اشتباهه اما نفرین شما اشتباه تر یه کم برای هم خیر خواه باشیم . خب اگه مسئول اون شهر چندتا از این مراسما رو جریمه کنه دیگه هم چین اتفاقی پیش نمیاد . جوونا اندازه کافی حسرت به دل هستن دیگه نیازی به نفرین ندارن این قدر سنگ دل نباشیم
محسن
۱۴:۵۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
لعنت به بزرگتراشون که به اینا نگفتن عروسی نگیرید
مرداشون زن ذلیلن
ناشناس
۰۸:۵۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
واقعا ارسال کننده فیلم چه آدمیه، خودش پس چرا تو مراسم شرکت کرده
محسن
۱۸:۲۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
خخخخخخ
حتما خودش ماسک جنگی زده و رفته اونجا
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
انسانهای بی فرهنگ بگیرند برن جا برا بقیه ازادتره
زمستان
۰۸:۳۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
مبارک باشه ، ولی یکم رعایت کنیم ، تا شر این ویروس منحوس از سر مردم رفع بشه. عزیزان غفلت نکنید ، برا همهمون سخت این شرایط ولی مجبوریم به رعایت نکات بهداشتی.
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
از وقتی تالارها آزاد شد برای مراسم ، اغلب شهرستان ها حداقل هفته ای سه ، چهارتا عروسی هست. هر چند گفته شده با ظرفیت کم ، اما بیشتر تالارها رعایت نمی کنند و اگر هم رعایت بشه فرقی نداره وقتی بیست نفر آدم بدون ماسک باشند و لااقل یکی از اونها ناقل باشه ببینید چه اتفاقی می افته، دولت باید جلوی اجتماعات رو بگیره
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
کاش از کنسرتای کیش هم یه فیلم میذاشتین تا به عمق فاجعه همه پی میبردن
ناشناس
۰۸:۲۴ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
بعد میان تو تلوزیون می گن آمار ازدواج در کرونا به خاطر نگرفتن مراسم بالا رفته. فکر نکنین فقط زنجان این جوریه‌ . همین تهران آرایشگاه هاش هر روز چندتا عروس دارن . اینا مراسم نمی گیرن ؟
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
سمت خونه ما چندین سالن است و قبل از کرونا در خیابانها شب شلوغ می شد ولی بعد از کرونا من اصلا یک مورد تجمع اینجوری که در این فیلم بود الحمدلله ندیدم حالا یا توی منزل می گیرند یا جای دیگه خبرش را ندارم ولی در سالنها خبر ندارد سمت ما 7-8 تا سالن عروسی است تهرانی ها الحمدلله تا الان که عقل داشتند