سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توضیحات عوامل فیلم سینمایی مامان درباره مسائل پیش روی ساخت فیلم

نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «مامان» با حضور عوامل فیلم و اهالی رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، نشست پرسش و پاسخ فیلم سینمایی «مامان» با حضور عوامل فیلم و اهالی رسانه برگزار شد.

آرش انیسی درباره ساخت این اثر گفت: همیشه فیلمنامه می‌نوشتم می‌رفتم سراغ ساختش و بعد از گذشت مدت‌ها انجام نمی‌شد و سمت فیلمنامه بعدی می‌رفتم، اما از یک جایی گفتم باید یکی از فیلمنامه‌ها را تا انتها بروم و بسازم و خوشبختانه «مامان» ساخته شد.

مجید برزگر بیان کرد: نکته اول خود آرش بعد فیلمنامه دقیق و جذاب و با شخصیت پردازی درست باعث شد ترغیب شویم و آن را بسازیم.

رویا افشار عنوان کرد: هم شخصیت بسیار مقتدری دارد و هم اینکه بسیار مهربان است این ویژگی‌های شخصیت نسرین است.

امیر نوروزی بازیگر فیلم اظهار کرد: شخصیت من در فیلم منفی نیست او مثل همه آدم‌ها که بنا به موقعیت‌های مختلف تصمیم‌های متفاوتی می‌گیرند پیش می‌رود.

عرفان ابراهیمی دیگر بازیگر فیلم گفت: فیلمنامه فراز و فرود‌هایی داشت که می‌توانستم با روح خودم بپذیرم.

امیر شمس از بازیگران فیلم اظهار کرد: به عنوان فیلمی سخت چالش‌های فراوانی داشت، اما از نتیجه کار راضی هستم.

مجید برزگر در پاسخ به این سوال که چقدر در فیلمنامه و اعمال نگاهش نقش داشته، گفت: نقش داشتیدمن هیچ نقشی در فیلمنامه نداشتم و سطح خودم را در فیلم پایین نمی‌آورم. نگاه آرش را دوست داشتم و ابن باعث شد فیلم را بسازیم.

برزگر در پاسخ به این سوال که آیا مامان تا چه حد می‌تواند در اکران عمومی موفق باشد، عنوان کرد: فیلم‌های شبیه مامان حتما مخاطبان خودش را دارد. اگر فیلمی بیست میلیارد خرج کرده بخشی از مخاطبان را جذب می‌کند و فیلم‌هایی مانند مامان هم بخش دیگر مخاطب را به سینما‌ها می‌کشاند.

امیر شمس گفت: شخصیتم در مامان ارزش بیشتری برای من به نسبت فیلم مصلحت دارد. در فیلم مصلحت چند سکانس بیشتر بازی نکردم و دوستان زحمت کشیدند بخشی از نقشم را حذف کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.