سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعداد قربانیان کرونا در بوشهر ثابت ماند

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: موردی از فوتی ناشی از ابتلا به کرونا در استان به ثبت نرسید و تعداد جانباختگان بر روی عدد ۸۵۸ باقی ماند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، دکتر سعید کشمیری دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۸ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند و اکنون ۸۴ بیمار در این بخش‌ها در حال درمان هستند.

او ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۲ نفر از بیماران بستری‌ در بخش‌های کرونایی با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد سه نفر به کرونا مبتلا بودند.

رئیس دانشکاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه امروز مورد فوتی ناشی از ابتلا به کرونا، در استان به ثبت نرسید، افزود: مجموع جانباختگان کرونا در استان تا ۱۷ بهمن ۸۵۸  نفر است که از این تعداد ۹ نفر مشکوک به کرونا بوده‌اند.


بیشتر بخوانید


کشمیری بابیان اینکه هم‌اکنون ۱۵ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، عنوان کرد: از این تعداد ۵ نفر با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

او گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۸ هزار و ۹۱۰  مبتلا به این ویروس شناسایی شده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر تاکید کرد: کرونا همچنان در بین ما وجود دارد و برای ریشه کن کردن این ویروس باید استفاده از ماسک و رعایت اصول بهداشتی را جدی بگیریم.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.