سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شجاعی:

نقش زنان در تثبیت انقلاب غیرقابل انکار است

دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب نقش سازنده زنان در مراحل پیروزی، تاسیس و تثبیت انقلاب را غیرقابل انکار توصیف کرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، زهرا شجاعی دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب در افتتاحیه دومین کنگره مجمع زنان اصلاح‌طلب با تبریک ایام ولادت حضرت فاطمه (س) و دهه فجر، گفت: تقارن و پیوند این دو مناسبت را با فلسفه وجودی حزب مجمع زنان اصلاح‌طلب را به فال نیک می‌گیرم.

دبیرکل مجمع زنان اصلاح طلب افزود: نقش سازنده زنان در مراحل پیروزی تأسیس و تثبیت انقلاب اسلامی ایران غیرقابل انکار و غیر قابل تردید است. هرچند به گفته رهبر اصلاحات، آن طور که باید و شاید نسبت به حقوق و حرمت این بخش مهم جامعه و زمینه سازی در جهت بهره مندی از توانایی و شایستگی آنان اقدام نکرده و کاستی و کوتاهی داشته‌ایم.

شجاعی ادامه داد: امسال به دلیل شرایط خاص حاکم بر جهان به علت شیوع ویروس کووید ۱۹ و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی کنگره در فضای مجازی با حضور بیش از ۵۰۰ نفر از اعضای مجمع در تهران و استان‌های کشور برگزار می‌شود و امیدوارم زیرساخت‌های نه چندان مستحکم ارتباطات در فضای مجازی در کشور و تجربه نه چندان قوی جامعه در فعالیت و استفاده از تکنولوژی‌های جدید ارتباطی امکان موفقیت کامل را در این کار مهم برای ما فراهم سازد.

وی افزود: در حوزه بین‌الملل آرایش سیاسی جهان در حال تغییر است اگر در قرن چهاردهم بازیگر اصلی در بازی‌های جهانی قدرت‌های دارای تسلیحات نظامی، رهبران اقتدارگرا و نهاد‌های بین المللی و منابع طبیعی مانند نفت و گاز و اقتصاد سرمایه‌داری بود؛ پیش‌بینی می‌شود که در قرن آتی نهاد‌های مدنی، دانایی و توانایی، قدرت دستیابی به تکنولوژی ارتباطی و اطلاعاتی، انرژی‌های جایگزین و فناوری‌های نوین اهمیت خواهد داشت.

انتهای پیام/

برچسب ها: دهه فجر ، ویروس کرونا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.