سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش مراجعه بیماران کرونایی به بیمارستان خوزستان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی شاهد افزایش مراجعه مردم به بیمارستان‌های تابع دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

فرهاد ابول نژادیان رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: با کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی مردم و عادی انگاری بیماری کرونا ویروس، شاهد افزایش مراجعه مردم به بیمارستان‌های تابع دانشگاه علوم پزشکی هستیم.

او بیان داشت: بیماران حاد تنفسی و مشکوک شناسایی شدند که با افزایش مراجعه مردم باید محدودیت‌ها به صورت شدید اعمال شود و اگر محدودیت‌ها بازگردانده نشود ما در حوزه درمان امکان پاسخگویی به بیماران نداریم و بامشکل مواجه خواهیم شد.

ابول نژادیان افزود: در یک ماه اخیر گروه‌های سنی جوانان و نوجوانان در انتشار بیماری کرونا ویروس نقش پر رنگ تری داشته اند، جوانان ۱۵ تا ۲۰ سال ۵ درصد شیوع بیماری بیشتر شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز  ادامه داد: استفاده از ماسک کاهش یافته است و به شیوه نامه‌های بهداشتی توجه نمی‌شود و درگیری کودکان  و نوجوانان به این ویروس بیشتر شده است و وضعیت انتقال و شیوع بیماری مشابه فصل بهار شده است و انتظار داریم مردم توجه جدی به اصول بهداشتی داشته باشند.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.