سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور:

کاهش فشار‌های دشمنان سیاست دولت است

نوبخت گفت: سیاست دولت ما کم کردن فشار‌های دشمنان در بحث اقتصادی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کردستان، گفت: در این سفر‌ها دو هدف دنبال می‌شود که شناسایی و شنیدن مشکلات استان‌ها از سوی مسئولان است که می‌تواند در راه برنامه‌ریزی برای توسعه آن استان منجر شود.

اوخاطرنشان کرد: سخن تمام مسئولان استان کردستان در راستای دغدغه‌ها و مشکلات مردم بود که این نشان می‌دهد عزم مدیران برای توسعه استان جزم شده است.

نوبخت عنوان کرد: هدف دوم این سفر‌های استانی تشریح برنامه‌های ملی در راستای پیشرفت آن است و در همین راستا طرح‌ها و برنامه‌های بسیاری در راه توسعه زیرساخت‌های کردستان تعریف شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خاطرنشان کرد:‌در شرایطی که بعد از انقلاب بیشتر کشور‌های دنیا به دنبال ضربه زدن و یا به دنبال ممانعت از پیشرفت کشور ایران در زمینه‌های مختلف بودند، ما توانستیم تفکرات انقلابی را بر کشور حاکم کنیم و همین مسئله باعث توسعه کشور شد.

او اضافه کرد: امروز در محاصره اقتصادی کشور‌های مختلف دنیا هستیم دشمنان به صورت جدی دنبال ضربه زدن به اقتصاد کشور هستند، اما تا امروز نتوانسته‌اند کار خود را پیش ببرند.

نوبخت افزود: در شرایطی که بدترین تحریم‌ها را شاهد بودیم و درآمد‌های چند صد میلیون دلاری ما به چند میلیون دلاری رسید، باز هم طرح‌های توسعه‌ای زیادی در سطح کشور فعال است.

اواضافه کرد: برای مثال همین راه آهن کردستان نیز همانطور که همه می‌دانند چند دهه است که قول احداث آن داده شده بود، اما در این دولت هر آنچه که در توان داشتیم به کار گرفتیم و به زودی نیز به اتمام می‌رسد.

نوبخت عنوان کرد: سال گذشته قول دادیم در استان کردستان ۲ هزار واحد مسکونی برای محرومین بسازیم روز گذشته یک هزار و ۷۰۰ واحد آن به مردم تحویل شد و تا پایان سال نیز ۳۰۰ واحد باقیمانده تحویل متقاضیان داده می‌شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور با تاکید براینکه سیاست دولت کم کردن فشار‌های دشمنان در بحث اقتصادی است، گفت: در این سال‌ها توانسته‌ایم در کنار سازندگی در کشور، به مردم نیز در زمینه‌های مختلف خدمت‌رسانی کنیم.

او عنوان کرد: در راستای حل مشکل مسکن ماموستایان و روحانیون در استان کردستان نیز قول مساعد خواهیم داد بخشی از این مشکل را رفع کنیم تا این قشر نیز از خدمات نظام بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.