سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار انتظامی:

توقیف محموله سوخت قاچاق در کرمان/ کشف ۳۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک منزل

با بسته اخبار انتظامی امروز ۱۷ بهمن ماه همراه سایت باشگاه خبرنگاران کرمان باشید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،در بسته اخبار انتظامی امروز ۱۷ بهمن ماه می خوانیم:

کشف ۳۱ هزار سوخت قاچاق در عملیات پلیس امنیت اقتصادی

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در محور کرمان-بم، ۳۱ هزار و ۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ عبدالعلی روانبخش گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در ایست و بازرسی مرصاد واقع در محور کرمان -بم به یک دستگاه خودروی کشنده حمل سوخت مشکوک شده و به آن را متوقف کردند.

او با اشاره به اینکه خودرو از کرمان عازم استان‌های جنوبی بود، افزود: ماموران در بازرسی از خودرو ۳۱ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی گفت: پلیس از قاچاق فرآورده‌های نفتی جلوگیری می‌کند و اجازه خارج کردن سرمایه‌های ملی کشورمان را به قاچاقچیان نمی‌دهد.

توقیف تریلر با ۳۲ هزار لیتر گازوئیل قاچاق

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۳۲ هزار و ۷۴۲ لیتر گازوئیل قاچاق، توقیف یک دستگاه تریلر و دستگیری یک متهم در عملیات ماموران پلیس اقتصادی خبر داد.

سردار عبدالرضا ناظری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی هنگام گشت زنی هدفمند در سطح حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه تریلر مشکوک شده و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از بررسی مدارک و در بازرسی از خودرو ۳۲ هزارو ۷۴۲ لیتر گازوئیل قاچاق را کشف و یک متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضایی گفت: پلیس با اخلالگران امنیت اقتصادی قاطعانه برخورد خواهد کرد و در این راستا شهروندان  می‌توانند در صورت اطلاع از موارد مشکوک مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف ۹ میلیارد ریال کالای احتکار شده در جیرفت

فرمانده انتظامی جیرفت از کشف ظروف شیشه‌ای احتکار شده به ارزش ۹ میلیارد ریال و دستگیری ۳ متهم در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا محمدرضایی گفت: ماموران پلیس این شهرستان پس از کسب خبری مبنی بر احتکار کالا در یک انبار، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران با تکمیل تحقیقات خود ضمن هماهنگی با مقام قضایی در بازرسی از این انبار ۲ هزار کارتن انواع ظروف شیشه‌ای احتکار شده و فاقد مجوز را کشف و ۳ متهم را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این کالا‌ها را ۹ میلیارد ریال برآورد کرده اند اظهار کرد: با تشکیل پرونده در این رابطه متهمان به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ رضا محمد رضایی در پایان گفت: برخورد با محتکران و اخلاگران نظم و امنیت اقتصادی همواره در دستور کار پلیس است و از شهروندان می‌خواهیم اخبار مربوط به این حوزه را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برخورد تریلر با عابر پیاده حادثه آفرید

فرمانده انتظامی سیرجان از مرگ عابر پیاده بر اثر برخورد با یک دستگاه تریلر در تقاطع امام زاده "سید احمد" محور سیرجان – شهربابک خبر داد.

سرهنگ محمدرضا ایران نژاد گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع سانحه رانندگی در تقاطع امام زاده سید احمد محور سیرجان – شهربابک بلافاصله پلیس و عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، یک دستگاه تریلر پس از برخورد با یک عابر پیاده منحرف و با خودروی پراید پارک شده در حاشیه جاده نیز برخورد کرده است که متاسفانه در این حادثه عابر در دم جان خود را از دست می‌دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه علت این سانحه در دست بررسی است گفت: کسانی که به هر نوعی چه به عنوان راننده یا عابر پیاده در ترافیک حضور دارند، لازم است ضمن توجه و دقت کافی نسبت به پیرامون خود قوانین راهنمایی ورانندگی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا شاهد چنین حوادث تلخ و ناگواری نباشیم.

۳۳ دستگاه ماینر از منزل مسکونی کشف شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان از کشف ۳۳ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) به ارزش ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا میر حبیبی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال در منزل مسکونی در شهر کرمان، موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پس از بررسی و تائید صحت خبر و هماهنگی قضایی، با همراهی ماموران اداره برق به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل، ۳۳ دستگاه ماینر قاچاق کشف و یک نفر متهم را دستگیر کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان کرمان در پایان با توجه به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، در پایان بیان داشت: مبارزه بی امان با قاچاق کالا و ارز و برخورد مجرمان اقتصادی اولویت کاری پلیس است و شهروندان نیز در صورت اطلاع از چنین مواردی مراتب را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.