سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از ۱۳ طرح در شهرستان سامان

همزمان با پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، ۱۳ طرح با پنج کاربری زیرساخت، صنعتی، کشاورزی، شیلات و بهداشتی، درمانی در شهرستان سامان بهره‌برداری و افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، همزمان با پنجمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، ۱۳ طرح با پنج کاربری زیرساخت، صنعتی، کشاورزی، شیلات و بهداشتی، درمانی با حضور معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در شهرستان سامان بهره‌برداری و افتتاح شد.

کمال اکبریان فرماندار سامان در آیین بهره‌برداری این طرح‌ها اظهار داشت: برای تکمیل و اجرای این ۱۳ طرح که زمینه اشتغال ۳۵ را فراهم کرده است، ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.


بیشتر بخوانید


او افزود: به مناسبت دهه فجر پنج طرح برق‌رسانی از جمله تامین روشنایی معابر روستایی، توسعه شبکه فشار ضعیف و تامین برق متقاضیان، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه و تبدیل سیم به کابل خودنگهدار، نصب کنتور‌های هوشمند و توسعه شبکه فشار متوسط و افزایش ظرفیت پست در شهرستان افتتاح شد.

اکبریان اضافه کرد: طرح بسته‌بندی حبوبات و غلات و برنج، تولید انواع ژل ضدعفونی کننده، اجرای آبیاری تحت فشار قطره‌ای و طرح ماهیان زینتی از دیگر طرح‌های این شهرستان است که در دهه فجر آماده بهره‌برداری شده است.

او به افتتاح دو طرح حوزه بهداشت و درمان این شهرستان نیز اشاره و تصریح کرد: ستاد شبکه بهداشت و درمان شهرستان و پایگاه سلامت شهری ابوذر شهر سامان از جمله این طرح‌ها است.

اکبریان از آغاز عملیات اجرایی سه طرح عمرانی نیز در این شهرستان خبر داد و گفت: این سه طرح با کاربری آموزشی، کشاورزی و زیرساخت با اختصاص اعتبار ۲۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اجرا می‌شود.

او افزود: این تعداد طرح برای ۱۵۰ نفر در شهرستان اشتغالزایی می‌کند.

انتهای پیام/ف

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.