سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تمدید گواهینامه‌های سیستم مدیریت یکپارچه شرکت نفت و گاز کارون

طی انجام ممیزی خارجی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون، گواهینامه‌های سیستم یکپارچه مدیریت (IMS) این شرکت با موفقیت تمدید شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فرآیند ممیزی مراقبتی برای تمدید گواهینامه‌های سیستم مدیریت کیفیت (ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵) و سیستم مدیریت زیست محیطی (ISO ۱۴۰۰۱:۲۰۱۵) و نیز دریافت گواهینامه سیستم مدیریت ایمنی و سلامت شغلی (ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸) در شرکت بهره ­برداری نفت و گاز کارون از سوی شرکت راهبران انطباق نیس با رعایت کامل نکات بهداشتی به انجام رسید، که طی آن در مجموع ۲۳ بخش شامل ۴ واحد تاسیسات صنعتی و ۱۹ بخش ستادی و عملیاتی مورد ممیزی قرار گرفت.

غلامرضا مفیدی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون  گفت: شرکت کارون با تکیه بر دانش و سرمایه ­های توانمند انسانی خود طی امسال و برغم محدودیت‌های ناشی از انتشار کرونا و با رعایت  اصول بهداشتی اقدام به برگزاری موفقیت ­آمیز دوره ­های آموزشی و استقرار استاندارد ISO ۴۵۰۰۱:۲۰۱۸، بروز­رسانی سند بافت سازمانی متناسب با شرایط جدید و همچنین برنامه­ریزی و اجرای ممیزی داخلی نمود.

او بیان داشت: این امر نشانه اهتمام این شرکت در استقرار تفکر سیستمی و توسعه بکارگیری الزامات مرتبط با استاندارد‌های سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) درسطح شرکت بهره­برداری نفت وگاز کارون می­باشد.

مفیدی افزود: شرکت بهره­ برداری نفت و گاز کارون با توجه به حجم موارد هیدروکربوری تولیدی، قدمت و تعدد تاسیسات و همجواری بخش عمده آن‌ها با مناطق مسکونی شهری، روستایی و مراکز مهم در گستره وسیع جغرافیائی و همچنین ذینفعان متنوع، دارای شرایط ویژه­ای است که با وجود این شرایط، نگهداشت سیبستم مدیریت یکپارچه از مهم­ترین اولویت­های شرکت کارون در صیانت از دارائی­ها و خصوصاً ایمنی و سلامت شغلی کارکنان است.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون ادامه داد: ضروری است همکاران تلاشگر و سختکوش شرکت نیز با اتکاء به تجربیات ارزشمند و دانش سازمانی، نسبت به روزآمد نمودن، مستند سازی و انتقال دانسته­‌های خود اهتمام و در زمینه انجام تعهدات سازمانی در شرایط خاص فعلی و آینده نگری اقدام نمایند.

انتهای پیام/م

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.