سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام:

مردی از آنسوی باور‌ها با تکیه بر قدرت الهی جهان را تکان داد

حجت السلام شعبانعلی با بیان اینکه الگو گیری از حضرت فاطمه (س) می‌تواند اسلام را به اوج برساند، گفت: امام خمینی (ره) با تکیه بر قدرت الهی از آن سوی باور‌ها جهان را تکان داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ حجت السلام محمد حسن شعبانعلی رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام در مراسم تقدیر از بانوان شاغل در انتظامی استان ایلام به مناسبت روز زن، گفت: روز ولادت با سعادت و فرخنده حضرت فاطمه زهرا (س) برای قدر دانی از زحمات مادران و زنان در جامعه اسلامی نامگذاری شده است.

او افزود: در زمان و عصری که وجود دختر برای مردمانش ننگ بود خداوند دختری را به پیامبر مکرم اسلام عطاء کرد که ذریه پاک حضرت رسول و ۱۱ اختر آسمانی با برکت در دامنش پرورش یافت.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام، ادامه داد: زنان جامعه ما با الگو گیری از ویژگی‌های بارز حضرت فاطمه زهرا (س) در تربیت صحیح فرزندان، ولایت مداری و حمایت همه جانبه ولایت می‌تواند اسلام را به اوج برساند.

او اضافه کرد: در جوامع غربی به زنان به عنوان کالا نگاه و از آنان در تبلیغات کالا، لباس و ... استفاده می‌کنند، اما نگاه ایران و اسلام به زنان نگاهی واقع بینانه و آن‌ها را بعنوان مرکز کانون گرم خانواده میدانند.

حجت السلام شعبانعلی، در بخش دیگری از سخنن خود با تبریک ایام الله دهه فجر و ولات با برکت امام خمینی (ره) یادآور شد: امام خمینی (ره) با آمدنش و با تکیه بر قدرت الهی جهان را تکان داد و بر باور‌های غلت غربیان که قدرت را اذعان مادیات میدانستند پایان داد.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان ایلام عنوان کرد: با حضور زنان و مردان در تمام عرصه‌ها و با اطاعت پذیری محض از ولایت، انقلاب اسلامی شکل گرفت و با رهبری هوشمندانه امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، سردمداران استکبار جهانی و آمریکا خیانتکار نمی‌توانند هیچ عملی را در مقابل امت ایران اسلامی پیش ببرند.

انتهای پیام/ د

برچسب ها: دهه فجر ، امام خمینی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.