سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان لرستان:

انتظار مردم از مسئولین و خادمین ملت تسهیل شرایط و خدمت صادقانه است

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی و جمعی از مدیران و کارکنان دستگاه‌های عضو شورای هماهنگی رفاه اجتماعی، تشکلات کارگری و تعاونگران استان لرستان با حضور در گلزار شهدای گمنام خرم آباد با شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تجدید میثاق کردند.

علی آشتاب مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان لرستان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان،در حاشیه مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا  که در گلزار شهدای خرم آباد برگزار شد، خودباوری را یکی از رموز پیروزی انقلاب اسلامی دانست و در ادامه اظهار کرد: امنیت، آسایش و اقتدار امروز میهن اسلامی، مرهون ایثار و رشادت‌های شهیدان عزیز است.

آشتاب به ادامه راه شهیدان جهت حفظ ارزش‌های نظام اشاره کرد و افزود: شهدای انقلاب با نثار جان شیرین خود هدفشان حفظ ارزش‌های اسلام و انقلاب، آسایش و امنیت مردم بود و امروز انتظار آن‌ها از مسئولین و خادمین ملت تسهیل شرایط و خدمت صادقانه به مردم است.

او گفت: ملت ایران با همه سختی‌ها و فشار‌های اقتصادی با تأسی از آرمان‌های شهدا همیشه پای انقلاب و نظام و رهبری هستند و راهشان را تا ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهند داد و  فراز و نشیب‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی در طول ۴۲ ساله انقلاب همواره وجود داشته است.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.