سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام عنوان کرد؛

معرفی برگزیدگان دومین استارت آپ ویکند کمیته امداد ایلام

موسی نژاد گفت:برگزیدگان دومین استارت آپ ویکند مددجویان کمیته امداد ایلام معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛در آیینی که با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام، رئیس پارک علم و فناوری استان، مدیران شرکت فناوری هزاره سوم زاگرس و تعدادی دیگر از مسئولان برگزار شد، تیم‌های برگزیده دومین استارت آپ ویکند مددجویان کمیته امداد استان ایلام تجلیل شدند.

 قنبر موسی نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی «ره» استان ایلام در این آیین گفت: هم اکنون ۱۱۰ نوع خدمت توسط کمیته امداد به جامعه مددجویی ارائه می‌شود که ایجاد اشتغال برای این قشر از راهبردی‌ترین و اثرگذارترین این خدمات در راستای توانمندسازی مددجویان است.

او با بیان اینکه خروجی‌های امداد خروجی‌های افتخارآمیزی هستند عنوان کرد: عمده افرادی که با حمایت این نهاد به جایگاه‌های بالای علمی و مدیریتی رسیده اند به افراد تأثیرگذاری در جامعه تبدیل شده اند.

طاهرپور رئیس پارک علم و فناوری ایلام نیز در این نشست بیان کرد: ورود کمیته امداد به حوزه‌های علمی و فناوری خصوصاً در زمینه‌های اشتغال رویکردی قابل ستایش و جالب توجه بوده و امیدواریم چنین رویکردی توسط دستگاه‌های دیگر نیز دنبال شود.

طاهرپور اضافه کرد: برگزاری چنین استارت آپ‌هایی که امداد به آن ورود پیدا کرده است از بهترین اقداماتی است که می‌تواند در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی خانواده‌ها موثر باشد.

او در ادامه اعلام کرد: امیدواریم کمیته امداد همچنان در این عرصه پیشتاز باشد و ما هم در پارک علم و فناوری آماده همکاری‌های همه جانبه در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.