سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه‌های سال ۹۸

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت: پروژه‌های سال ۹۸ با ۹۱.۳ درصد پیشرفت رو به پایان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدحسین دیرند، مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به برگزاری نشست کمیته مختلف کشور با هدف بررسی دستورالعمل ها، تبادل اطلاعات و بهینه کاوی فعالیت‌های شرکت‌ها در حوزه ایمنی، گفت: ۹۰ پروژه مختص تیر‌های فرسوده با تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سراسر استان از یک سال گذشته تعریف شد که پروژه‌های امسال با ۴۸ درصد پیشرفت در حال اجرا است.

او افزود: پروژه‌های سال ۹۸ با ۹۱.۳ درصد پیشرفت رو به پایان و ۶۰ درصد پروژه تیر‌های فرسوده اضطراری نیز در حال انجام است.

دیرند اظهار داشت: اجرای سیستم اعلام حریق ساختمان امور‌ها با صرف هزینه یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال از جمله پروژه‌های ایمنی بود که در سطح امور‌های سه گانه یزد و مدیریت‌ها برق اشکذر و مهریز با موفقیت انجام شد.

این مسئول پیاده سازی سیستم‌های مدیریت HSE، انعقاد تفاهم نامه برای تهیه لباس کار و خرید وسایل حفاظت فردی و گروهی، سنجش آمادگی اکیپ‌های عملیاتی به صورت مستمر و ارزیابی عملکرد ایمنی امور‌ها را از دیگر فعالیت‌ها برشمرد.

مدیر دفتر ایمنی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد اجرای پایلوت نصب دوربین برروی خودرو‌های اتفاقات شرکت را مورد اشاره قرار داد و گفت: ارزیابی عملکرد واحد‌ها به لحاظ رعایت نکات ایمنی، برخورد مناسب با مردم، تکریم و رعایت حقوق شهروندی و مواردی از این قبیل با بهره گیری از این دوربین‌ها آسان‌تر خواهد شد.

این نشست با حضور مدیران ایمنی شرکت‌های توزیع نیروی برق استان‌ها متشکل از شرکت‌های توزیع برق شهرستان و استان اصفهان، چهار محال بختیاری و یزد برگزار شد.

انتهای پیام/و

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.