سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف ۶۵ تن شکر احتکار شده در کاشان/ توقیف پژو با ۱۱۷ کیلو تریاک و حشیش در نایین

مهم‌ترین حوادث امروز ۱۶ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۱۶ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۶۵ تن شکر احتکار شده در کاشان

سرهنگ "حسین بساطی فرمانده انتظامی شهرستان کاشان بیان داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان "کاشان" با انجام اقداماتی اطلاعاتی مطلع شدند محموله شکر در یک انبار احتکار شده که وارد عمل شدند.
 
او افزود: پس از اطمینان از صحت موضوع و انجام هماهنگی‌های لازم از انبار مورد نظر بازرسی شد که ۶۵ تن شکر احتکار شده کشف شد.
 
 

فرمانده انتظامی شهرستان "کاشان" ادامه داد: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ بساطی اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست، هر گونه اخبار درخصوص کالای قاچاق را از طریق تماس با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدمات قانونی لازم در اسرع وقت انجام شود.

 

توقیف پژو با ۱۱۷ کیلو تریاک و حشیش در نایین

سرهنگ"حسین ترکیان رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودروی زانتیا در سطح شهر اصفهان و شکایت مال باختگان به پلیس، موضوع با حساسیت خاصی توسط کارآگاهان پلیس اگاهی استان اصفهان دنبال شد.

او افزود: کارآگاهان پس از بررسی صحنه‌های سرقت و انجام یک سری اقدامات علمی و تخصصی رد یکی از خودرو‌های مسروقه در یکی از مناطق شهر اصفهان به دست آورده و موفق به کشف این خودرو شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: در بررسی خودرو تعدادی قطعات و لوازم مربوط به خودرو‌های زانتیای مسروقه کشف شد که نشان می‌داد سارقان پس از اوراق کردن این خودرو‌ها قطعات آن‌ها را به مالخر‌ها می‌فروشند.

این مقام انتظامی عنوان کرد: سرانجام با تلاش تیم بررسی صحنه جرم پلیس آگاهی اطلاعات مربوط به هویت اصلی و مخفیگاه یکی از سارقان که دارای سابقه کیفری است به دست آمده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم به همراه ۳ مرد و یک زن دیگر دستگیر شد.

سرهنگ ترکیان از کشف یک قبضه اسلحه و یک دستگاه خودروی زانتیای مسروقه به صورت اوراق شده در بازرسی از مخفیگاه متهمان خبر داد و اظهار داشت: سارقان در تحقیقات صورت گرفته به ۵ فقره سرقت خودرو‌های زانتیا در اصفهان اعتراف کرده که در این خصوص پرونده تشکیل و برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

کشف ۲ موتورسیکلت سنگین قاچاق ۸ میلیاردی در اصفهان

سرهنگ حمیدرضا اکبری در تشریح این خبر، گفت: در اجرای حکم مقام قضائی مبنی بر توقیف دو دستگاه موتورسیکلت سنگین قاچاق در یکی از محلات شهر اصفهان موضوع در دستور کار ماموران پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۴ با شناسایی مالک، محل اختفاء موتور سیکلت‌ها را شناسایی و به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی، تصریح کرد: ماموران در بازرسی از محل که یک کارگاه متروکه بود دو دستگاه موتورسیکلت سنگین هوندا ۱۳۰۰ سی سی قاچاق فاقد پلاک کشف و دو نفر متهم در این خصوص دستگیر شدند.

او برابر نظر کارشناسان ارزش موتورسیکلت کشف شده را بالغ بر ۸ میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: موتورسیکلت قاچاق کشف شده به مقر پلیس انتقال و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در خاتمه با اشاره به این که مبارزه با قاچاق کالا اقدامی برای حفظ و استقرار امنیت کشور است، از مردم خواست: برای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی هرگونه اطلاعات و اخباری را در زمینه مسائل امنیتی و انتظامی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام دارند.
 

دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای منزل درفلاورجان

سرهنگ "ایرج کاکاوند بیان داشت: در پی وقوع چند ین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان دستگیری سارق یا سارقین در دستور کار مامورین انتظامی شهرستان وپلیس آگاهی قرار گرفت.

او در ادامه افزود: در این راستا با کار شبانه روزی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان در نهایت محل اختفای سه سارق حرفه‌ای شناسایی و متهمان با هماهنگی قضائی طی سه عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ کاکاوند بیان داشت: متهمان پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبه رو شدن با ادله پلیس چاره‌ای جز اعتراف به فعالیت بزهکارانه خود نداشتند و در تحقیقات تکمیلی به ۳ فقره سرقت از منزل در سطح شهرستان فلاورجان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده قضایی و تحویل متهمان به مراجع قانونی در پایان از شهروندان خواست: ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در صورت مشاهده تردد افراد مشکوک و ناشناس در مناطق مسکونی، سریعاً با شماره ۱۱۰ تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.
 
انتهای پیام/م
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.