سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۰ درصد بیمارستان‌های آذربایجان‌شرقی نوسازی شدند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز با اشاره به تلاش های این مجموعه برای بروزسازی مراکز درمانی آذربایجان‌شرقی گفت: در این راستا ۹۰ درصد بیمارستان‌های استان آذربایجان شرقی نوسازی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز، صومی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: شتاب چشم گیر بیمارستان‌ها و مراکز اورژانس در حوزه ساختار فیزیکی و نیروی انسانی در دولت اخیر محسوس می‌باشد.

او با بیان اینکه مجهزترین ساختمان اورژانس کشور در مرکز آموزشی درمانی امام رضا (ع) به بهره برداری رسیده است، گفت: طرح یا ساختمانی نساختیم  مگر اینکه به بهره برداری رساندیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: ساخت پایگاه‌های اورژانس با سرعت بالایی ادامه دارد و جذب نیرو همزمان در حال انجام است تا جایی که دانش آموختگان استان‌های مجاور نیز بکارگیری می‌شوند.

صومی همچنین از برنامه ریزی و شروع اقدامات ساختمان مرکز اورژانس با وسعت ۷۰ هکتار در مجاورت بیمارستان یک هزار تختخوابی تبریز خبر داد و افزود: در این طرح چندین پد بالگرد، محل بیمارستان صحرایی، ساختمان مجهز اورژانس و فضای سوله درمانی برای ۵۰۰ هزار نفر مصدوم و بیمار پیش بینی شده است.

او افزود: ساختمان کنونی اورژانس در مرکز شهر کفاف امور را نمی‌دهد و لزوم تقویت و جابجایی آن به خارج شهر حیاتی است.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.