سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزش‌وپرورش لرستان خبر داد؛

بیش از ۱۵ هزار دانش آموز لرستانی در کمبود امکانات آموزش دوران کرونایی

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش لرستان گفت: ۱۵ هزار و ۵۷۰ دانش‌آموز پایه متوسطه لرستانی فاقد امکانات لازم برای شرکت مجازی در کلاس‌های درس هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از لرستان، نصرالله بازگیریان معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش لرستان گفت: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، از تاریخ یک بهمن تعداد محدودی از مدارس با رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی بازگشایی و آموزش به‌صورت حضوری برگزار شد.

بازگیریان بابیان اینکه تعداد این مدارس برای پایه متوسطه بیش از ۲۵۰ مدرسه است، افزود: این بازگشایی در مدارسی اتفاق افتاده که مجموع دانش آموزان آنان کمتر از ۵۰ نفر است و تمامی کلاس‌های آنان با تعداد کمتر از ۱۰ نفر برگزار شده است.

او بیان کرد: درصورتی‌که که وضعیت شهر‌های استان از نظر کرونا آبی باشد کلاس‌های درس با جمعیت کمتر از ۱۰ نفر برگزار می‌شود.

معاون آموزش متوسطه آموزش‌وپرورش لرستان با اشاره به اینکه ۱۵هزار و ۵۷۰ دانش‌آموز لرستانی فاقد امکانات لازم برای شرکت مجازی در کلاس‌های درس هستند، افزود: برای حل مشکل این افراد میان آنان درس‌نامه توزیع کرده‌ایم همچنین بخش زیادی از آنان دانش آموزان همین مدارسی هستند که در شرایط فعلی بازگشایی‌شده‌اند.

بازگیریان بیان کرد: طی روز‌های اخیر تعدادی از بازرسان وزارت آموزش‌وپرورش برای بررسی وضعیت مدارس استان در حوزه آموزش مجازی و حضوری وارد استان شده‌اند و قرار است طی یک مدت مشخص از تمام مدارس استان را بازدید کنند.

انتهای پیام/ر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.