سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از بانوان موفق به مناسبت روز زن در مهاباد

به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا و بزرگداشت روز مادر از ۴۲ بانوی موفق مهابادی تجلیل و قدردانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، امروز در ادامه مراسمات دهه مبارک فجر به مناسبت بزرگداشت روز مادر با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان مهاباد در سالن کانون فجر برگزار شد.

عارف خدرلو فرماندار مهاباد در این مراسم ضمن تبرک فرارسیدن سالروز میلاد حضرت زهرا (س) گفت: سهم زنان در تحولات جامعه و تثبیت نظام جمهوری اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و وضعیت اجتماعی زنان ایران در طول تاریخ پرفراز و نشیب بوده و دستخوش تغییر و تحولات فراوان بوده است.

خدرلو افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام‌خمینی (ره) تحولی اساسی و ژرف در وضعیت زنان جامعه ایران پدید آورد و انقلاب اسلامی جایگاه و منزلت زنان را اعتلا بخشید و دامنه مشارکت آنان را گسترش داده است.

او اظهار داشت: مشارکت فعال زنان در رخداد‌های اجتماعی بسیار پررنگتر شده به طوری که حضور این قشر در مقابله با ویروس کرونا نقش چشمگیر داشته است.

فرماندار مهاباد اضافه کرد: یکی از برکات انقلاب اسلامی امنیت پایدار و فضای آرام در جامعه است که شرایط لازم برای نقش آفرینی زنان را فراهم آورده است.

خدرلو با اشاره به در پیش بودن انتخابات سال آینده اظهار داشت: بانوان ما می‌توانند که با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات چه به عنوان نامزد انتخاباتی چه به عنوان رای دهنده، قشر عظیمی را به سمت فعالیت‌های سیاسی سوق می‌دهند.

او تاکید کرد: زنان منشا تحرک، پویایی و بالندگی هستند و این را با حضور در صحنه‌های سیاسی و انتخاباتی، حضور فعال در انجمن‌ها، تشکل‌ها و احزاب و جنبش‌ها و فعالیت‌های خیرخواهانه نشان می‌دهند.

در پایان این مراسم به مناسبت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۴۲ بانوی موفق و پرتلاش مهاباد از طرف فرمانداری قدردانی شد.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.