سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح اولین باجه بانک تجارت در بیمارستان امام خمینی مهاباد

اولین باجه بانک تجارت در بیمارستان امام خمینی (ره) مهاباد به مناسبت دهه فجر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عبدلی مدیر شعب بانک تجارت آذربایجان غربی در خصوص افتتاح این باجه بانکی ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: در شرایطی که اپیدمی کرونا کشور ایران و سراسر جهان را درگیر کرده یکی از رسالت‌های بانک تجارت حضور در کنار کادر درمان است.

عبدلی افزود: طی توافقات انجام گرفته با دانشگاه علوم پزشکی ارومیه بزودی یک واحد دیگر از شعب بانک تجارت در بیمارستان زنده یاد دکتر مهزاد صدقیانی (جامع زنان ارومیه) راه اندازی می‌شود.

او تصریح کرد: کادر درمانی در طول یکسال گذشته با جانفشانی و ایثارگری‌های خود در مقابله با ویروس کرونا متحمل زحمات فراوانی شدند و افتتاح این واحد در بیمارستان آغازی برای گسترش خدمات بانکی برای همکاران دانشگاه علوم پزشکی ارومیه است و در سطح استان اولین واحد بانکی است که در کنار کادر درمان شروع به فعالیت می‌کنند.

مدیر شعب بانک تجارت آذربایجان غربی اظهار داشت: هدف از افتتاح این باجه بانکی تبدیل آن به یک شعبه اختصاصی با کمک امور مالی دانشگاه و مدیریت شبکه در بیمارستان است تا در آینده در طرح‌های توسعه‌ حوزه سلامت کمک حال بیمارستان باشد.

عبدلی در خصوص خدمات ارائه شده در این واحد خاطرنشان کرد: با توجه به شروع این واحد در قالب باجه افتتاح انواع حساب‌های بانکی، نصب دستگاه‌های پوز برای واحد‌های ارائه دهنده خدمت، راه اندازی درگاه سیستم نوبت دهی برای واحد‌هایی که نیازمند نوبت دهی الکترونیکی و اینترنتی برای بیماران می‌باشند واگذاری انواع تسهیلات بانکی به همکاران حوزه سلامت، نصب اپلیکیشن موبایل بانک برای تمام کادر بهداشت و درمان از دیگر خدمات ارائه شده توسط بانک تجارت است.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.