سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تلفات میانکاله چهار رقمی شد

تعداد پرندگان مهاجر تلف شده در تالاب میانکاله تاکنون به ۱۲۸۲ قطعه رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،روابط عمومی اداره کل محیط زیست مازندران اعلام کرد:با توجه به وقوع تلفات غیرعادی در پرندگان مهاجر آبزی در تالاب بین المللی میانکاله و خلیج گرگان، عملیات پایش و جمع آوری لاشه پرندگان مهاجر آبزی نیز امروز چهار شنبه ۱۵ بهمن ماه ۹۹ نیز با اعزام چند اکیپ از محیط بانان یگان حفاظت محیط زیست شهرستان‌های گلوگاه، بهشهر و اداره کل انجام و لاشه ۴۴۳ قطعه پرنده مهاجر آبزی جمع آوری شد.
 
این پرندگان از گونه‌های چنگر معمولی، فلامینگو و مرغابی بودند که لاشه آنان از سطح خلیج جمع آوری و برای دفن بهداشتی تحویل اداره دامپزشکی بندرگز شد.

بیشتر بخوانید:

با احتساب تلفات شش روز گذشته، مجموع تلفات پرندگان مهاجر جمع آوری شده، به عدد ۱۲۸۲ لاشه رسیده است.

علت دقیق تلفات پرندگان مهاجر در تالاب میانکاله و خلیج گرگان از سوی سازمان دامپزشکی کشور در دست بررسی و مطالعه است که متعاقباً اطلاع رسانی می‌شود.

مدیران کل حفاظت محیط زیست استان‌های مازندران و گلستان صبح امروز برای دومین بار به همراه مسئولین فرمانداری و دامپزشکی شهرستان‌های گلوگاه و بندرگز، ضمن بازدید از تالاب میانکاله و خلیج گرگان، با حضور در فرمانداری بندرگز در جلسه‌ای بر هماهنگی بیشتر و تداوم همکاری‌ها در خصوص جمع آوری، انتقال و دفن بهداشتی لاشه پرندگان تصمیم گیری و تاکید کردند.

انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.