سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در خوزستان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: آیین اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در این استان برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جمال شیبه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در آیین اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در مجتمع فجر سپاه در اهواز  گفت: شورای زکات در استان‌ها از سال ۱۳۸۶ با تاکید رهبر معظم انقلاب برای حمایت از مستضعفان و به ویژه جوانان برای امر ازدواج، فعالیت گسترده‌ای را آغاز کرده که این حمایت‌ها در خوزستان نیز قابل توجه بوده است.

 او با بیان اینکه این جهیزیه‌ها شامل یخچال، لباسشویی، تلویزیون، جارو برقی و فرگاز و... بوده و  ارزش آن‌ها ۱۰۰ میلیون ریال است، افزود: یکی از ماموریت‌های اصلی و اولویت‌ها در کمیته امداد امام خمینی (ره) استان، فراهم کردن شرایط ازدواج آسان برای جوانان است که از ابتدای امسال تاکنون ۳ هزار سری جهیزیه با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال به زوج‌های خوزستانی اهدا شده است.

شیبه اظهار داشت: همچنین به منظور سهولت در امر ازدواج و تهیه اقلام مورد نیاز ۵۰۰ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه امسال تاکنون به زوج‌های جوان در خوزستان اعطا شده است و یکی از افتخارات این کمیته نسبت به سایر استان‌ها این است که اکنون هیچ نوعروسی در صف دریافت جهیزیه در خوزستان نداریم که این افتخار با حمایت مردم، خیران، موسسات خیریه و به ویژه حمایت نماینده، ولی فقیه در استان و پشتیبانی دولت در خوزستان محقق شده است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در پایان تصریح کرد: ان شاء الله با حمایت مردم، خیران و مسئولان در مسیر خدمت بی منت، در ماه‌های آینده گام‌های موثرتری برای کمک به جامعه زیرپوشش برداشته شود.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.