سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام‌های دریافتی در پانزدهم بهمن؛

از آشفته بازار خودرو تا کمبود سیمان در قشم

مهم‌ترین پیام‌های رسیده از طریق شبکه‌های اجتماعی به شهروندخبرنگار در تاریخ ۱۵ بهمن، در قالب یک بسته قابل مشاهده است

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

مهمترین پیام ها از میان انبوه پیام‌های رسیده در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ۱۵بهمن، در ادامه قابل مشاهده است.

 


سلام.خواهشا  پیگیری کنید قحطی سیمان در جزیره قشم چند هفته ای هست که حتی یک پاکت سیمان هم پیدا نمی شود


با سلام  بعد از گذشت ۶ ماه از تاریخ اعتبار دفترچه های  بیمه سلامت برای تمدید رفتم گفتند امکان تمدید برای شما نیست چرا زودتر تمدید نکردی. گفتم به خاطر آلودگی زیاد بیمارستانها به کرونا ترجیح دادیم بیمارستان نرویم به خاطر همین تاریخ اعتبار دفترچه ها رو نگاه نکردیم گفتند که چون در این مدت برای تمدید مراجعه نکردید امتیازش از شما سلب شده .  لطفا بررسی کنید.


لطفا گرانی کرایه های روستا قوش عظیم پیگیری کنید هیچکس پاسخگو نیست درسال چندبار اضافه به کرایه ها می کنند


با سلام لطفاً مشکلات نیروهای شرکتی وزارت نفت پیگیری نمایید


با سلام و وقت بخیر

بنده جزو کادر درمان شهید قدوسی هستم . قراردادی ابصره4 با کمترین حقوق و مزایای کارگری در کنار همکاران هم رده خودم دارم فعالیت می کنم

آزمون وزارت بهداشت شرکت کردم قبول شدم اما به دلیل شرایط سنی بنده که 43 سال سن دارم رد شدم .

امروز از کارکنان کسانی ک جزو خانواده های شهید و جانباز و ایثارگر بودند را اسامیشان را رد نمودند برای استخدام این وزارت خانه بدون ازمون اما من چون جزو هیچکدام نبودم همچنان با قرارداد تبصره 4 مشغول به خدمت هستم.

ممنون می شم اگر کاری از دستتان برمی آید برای رضای خدا برایم انجام دهید یا بنده را راهنمایی کنید که چه کنم که من هم تبدیل وصعیت کنند.

باتشکر


سلام علیکم

خدا قوت ممنون از روشنگری شما بزرگواران

من  فرهنگی هستم از اعضای  کانال شما هستم .متاسفانه چند روزی هست مسئولین آموزش و پرورش اعلام کردند،اضافه کار اسفند و فروردین  سال قبل معلمان را پرداخت نمی کنند.

الباقی ماها را هم بر مبنای ۵۰درصد پرداخت خواهد شد.معلمان معترض هستند،احتمالا هفته بعد اعتصابات با تعطیلی کلاس های مجازی استارت خواهد خورد،لطف پیگیری و اطلاع رسانی کنید.

با تشکر


با سلام  بعد از گذشت ۶ ماه از تاریخ اعتبار دفترچه ها  ی  بیمه سلامت برای تمدید رفتم گفتند امکان تمدید برای شما نیست چرا زودتر تمدید نکردی. گفتم به خاطر آلودگی زیاد بیمارستانها به کرونا ترجیح دادیم بیمارستان نرویم به خاطر همین تاریخ اعتبار دفترچه ها رو نگاه نکردیم گفتند که چون در این مدت برای تمدید مراجعه نکردید امتیازش از شما سلب شده .   لطفا بررسی کنید.


سلام علیکم خدا قوت ممنون از روشنگری شما بزرگواران

من  فرهنگی هستم از اعضای  کانال شما هستم .متاسفانه چند روزی هست مسئولین آموزش و پرورش اعلام کردند،اضافه کار اسفند و فروردین  سال قبل معلمان را پرداخت نمی کنند.

الباقی ماها را هم بر مبنای ۵۰درصد پرداخت خواهد شد.معلمان معترض هستند،احتمالا هفته بعد اعتصابات با تعطیلی کلاس های مجازی استارت خواهد خورد،لطف پیگیری و اطلاع رسانی کنید.

با تشکر


سلام یک گزارش هم از ما نیروهای سرایدار و خدمتگذار فراموش شده در آموزش و پروش تهیه کنید با حقوق ۲۸۰۰ میلیون خود اقای وزیر می تونه یک ماه زندگی کنه با تشکر حسن داوری خراسان رضوی کاشمر


با سلام لطفاً مشکلات نیروهای شرکتی وزارت نفت پیگیری نمایید


سلام عرض خداقوت خدمت شما خبر نگاران به عرض شما می رسانیم که نیروهای خدماتی آموزش وپرورش عاجزانه دست یاری بسوی شما دراز می کنیم شاید با رسانه ای شدن این موضوع بتوانیم احقاق حق بکنیم با دوشیفت کار کردن در مدارس دو نوبته حقوقمان ۲۸۰۰۰۰۰ دومیلیون هشتصد هزار تومان دریافت می کنیم نمی دانیم کارگر هستیم یا کارمند موقع دریافت عیدی کارمند ومابقیه سال کارگر هستیم بخدا نه رتبه بندی نه اضاف کار نه حق لباس نه حق سرایداری دریافت نمی کنیم  پیگیری کنید


با سلام

ما معلمان پیمانی طرح مهرآفرین باسنوات بیش از ۱۵ سال هنوز رسمی نشدیم عاجزانه از شما خواهشمندیم که پیگر باشید .

با تشکر از طرف جمعی از معلمان پیمانی طرح مهرآفرین


خواهش می کنم در خصوص بازار آشفته و نابه سامان خودرو گزارشی تهیه فرمایید متأسفانه هیچ گونه منطقی وجود نداره و هرکس هرطور که بخواد عمل می کنه


سلام  وقت بخیر  روستای طرز را دریاب  مشکل آب آشامیدنی دارد


برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.