سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح یک مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال در کرمان

به مناسبت دهه فجر و به‌منظور ارائه آموزش‌های اشتغال، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان کمیته امداد یک مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی در کرمان راه‌اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، یحیی صادقی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان در مراسم افتتاح یک مرکز نیکوکاری که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدای انقلاب و ایام دهه فجر یکی از اهداف مهم کمیته امداد را توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت و ایجاد منبع درآمد برای آن‌ها اعلام کرد و گفت: تاکنون از محل تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال بانکی برای توانمندسازی مددجویان استفاده می‌شد که هم‌اکنون علاوه بر تسهیلات اشتغال به دنبال استفاده از ظرفیت خیران برای ایجاد اشتغال مددجویان و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت هستیم.

او افزود: با راه‌اندازی مراکز نیکوکاری تخصصی اشتغال به دنبال فراهم کردن زمینه مشارکت خیران در اشتغال، بازاریابی و فروش محصولات تولیدی مددجویان هستیم.

صادقی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های مبتکرانه کمیته امداد راه‌اندازی مراکز نیکوکاری به‌منظور واگذاری بخشی از امور محرومان به خیران است که در این زمینه مراکز نیکوکاری کمک‌های خیران هر منطقه را جمع‌آوری و بین نیازمندان همان منطقه توزیع خواهند کرد.

صادقی بیان کرد: با راه‌اندازی این مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی مددجویانی که به دنبال شغل آبرومند هستند در این مرکز آموزش می‌بینند و بعد از فراگیری آموزش و اقدام به تولید، تولیدات آن‌ها به همت همین مرکز به فروش خواهد رسید.

او بابیان اینکه تاکنون دو مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی در شهر کرمان راه‌اندازی شده است گفت: یک مرکز نیکوکاری تخصصی اشتغال و کارآفرینی  با ظرفیت ۳۰ کارآموز در زمینه‌های مختلف صنایع‌دستی به متقاضیان آموزش‌های لازم را ارائه می‌کند.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.