سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار جدی؛ کرونا تمام نشده است

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تعداد مراجعان سرپایی به مراکز کرونا در خراسان رضوی در ۱۰ روز گذشته ۲ برابر شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد جعفر صادقی مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این مدت تعداد افراد مراجعه کننده به مراکز منتخب کرونا با علائم مشکوک در دانشگاه علوم پزشکی مشهد از هزار و ۱۰۰ نفر به ۲ هزار و ۲۰۰ نفر افزایش یافته و دو برابر شده است.

او افزود: در حال حاضر ۴۱ مرکز خدمات سلامت ویژه کرونا ۱۶ ساعته در ۱۵ شهرستان زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد فعالیت دارند که ۲۱ مرکز از این تعداد در شهرستان مشهد واقع شده است.

بیشتر بخوانید

مدیر گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: افزایش تعداد مراجعان سرپایی در مراکز منتخب کرونا و همچنین افزایش نتایج مثبت تست‌های آن‌ها نگرانی‌های زیادی را از بابت خطر موج چهارم کرونا به دنبال داشته است.

صادقی بیان کرد: عادی انگاری‌های روز‌های کنونی به شدت نگران کننده است چرا که بی تفاوتی و بی‌توجهی‌ها پس از رسیدن به وضعیت آبی ما را به وضعیت زرد بازگرداند و اگر مردم رعایت نکنند خطر بازگشت به وضعیت‌های نارنجی و قرمز وجود دارد.

او بر رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و فاصله‌گذاری اجتماعی تاکید و تصریح کرد: در این روز‌های فرخنده که مصادف با آغاز زندگی بسیاری از زوجین است از آنان تقاضا داریم که از برپایی هر گونه مراسم جشن و تجمع با هدف پیشگیری از کرونا خودداری کنند.
 
انتهای پیام// م.ب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.