سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس سازمان امور دانشجویان:

دانشگاه‌ها برای دوران بعد از کرونا آماده می‌شوند

صدیقی گفت: در این دوران سعی کردیم با تقویت زیرساخت‌های تربیت بدنی در دانشگاه ها، نظیر ساخت چمن‌های مصنوعی و ...، فضا را برای بعد از کرونا آماده کنیم.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی صدیقی، رئیس سازمان امور دانشجویان در مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات آنلاین اطلاعات عمومی ورزشی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که امروز به صورت ویدئوکنفرانس در سازمان مرکزی برگزار شد، اظهار کرد: تربیت بدنی دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های آموزش عالی به شدت در این زمینه فعال است و نقش ویژه‌ای در توسعه ورزش کشور دارد. حضور در رقابت‌های ملی و بین المللی همواره نشان دهنده پتانسیل بالای این دانشگاه بوده است.

او به مجموعه اقدامات سازمان امور دانشجویان در زمان شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: در این دوران سعی کردیم با تقویت زیرساخت‌های تربیت بدنی در دانشگاه‌ها، نظیر ساخت چمن‌های مصنوعی و …، فضا را برای بعد از کرونا آماده کنیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان گفت: حفظ ارتباط با دانشجو به ویژه در دوران شیوع بیماری کرونا که آثار روحی و روانی بسیاری در بین دانشجویان حاکم است، بسیار اقدام بجا و شایسته‌ای است و می‌تواند نقش مؤثری در کاهش این آثار و غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان داشته باشد.

صدیقی تصریح کرد: مسابقات ورزشی به صورت الکترونیکی و از طریق طراحی نرم افزار‌های جدید برگزار شد و با کمک این نرم افزار‌ها توانستیم رقابت‌های ممکن را دنبال کنیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان همچنین از ارائه واحد‌های درسی تربیت بدنی یک و دو به صورت الکترونیکی و در قالب نرم افزاری اشاره کرد و گفت: تا جایی که امکان داشت سعی کردیم در دوران کرونا، شرایط فارغ التحصیلی دانشجویان را عقب نیندازیم.

او بیان کرد:  امیدواریم با پایان بیماری کرونا بتوانیم شاهد رقابت‌های پرشور دانشجویان در میادین ملی و بین المللی ورزشی باشیم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.