سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره برداری از طرح تأمین آب آشامیدنی ۴ شهر استان قزوین

با حضور استاندار قزوین، طرح تأمین آب آشامیدنی شهر‌های بیدستان، شریفیه، محمدیه و مهرگان به بهره برداری رسید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، با حضور استاندار قزوین، طرح تأمین آب آشامیدنی شهر‌های بیدستان، شریفیه، محمدیه و مهرگان به بهره برداری رسید.

این طرح با حفر و تجهیز سه حلقه چاه با عمق ۲۰۰ متر انجام شده است. 

این طرح با ظرفیت ۶۸ لیتر در ثانیه و با خط انتقال ۲ کیلومتر چدن ۶۰۰ میلی متری به بهره برداری رسیده است.

طرح تأمین آب آشامیدنی بیدستان، شریفیه، محمدیه و مهرگان با ۱۲۵ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسیده است.

استاندار قزوین برای بهره برداری و افتتاح پروژه‌های عمرانی مهم شهرستان البرز به همراه معاون اقتصادی استاندار قزوین و تعدادی از مسئولان استان قزوین به این شهرستان سفر کرده است.

افتتاح چمن مصنوعی، افتتاح کارگاه سفال لعابدار، افتتاح شرکت مرزبان صنعت آریان، افتتاح گلخانه سبزی و صیفی نیمه مدرن و تحویل مسکن روستایی از جمله مهم‌ترین برنامه‌های استاندار در این سفر یکروزه است.

شهرستان البرز در نزدیکی شهرستان قزوین و به عنوان یکی از شهرستان‌های صنعتی مطرح کشور به حساب می‌آید.

اختلاف بین مسئولان ناامیدی مردم را در پی دارد

استاندار قزوین با اشاره به اهمیت اتحاد و انسجام در تقویت اقتدار ملی، گفت: مسوولان باید بر طبل اختلاف نکوبند چرا که این مساله ناامیدی و یاس مردم را به دنبال دارد.

جمالی پور افزود: اختلافات بین مسوولان مردم را ناراحت کرده و آنان را از نظام و ارزش‌های آن دور می‌کنند.

استاندار قزوین در ادامه با اشاره به تاکید دین مبین اسلام به وحدت و یکپارچگی بین یکدیگر، اظهار داشت: البته انسجام و وحدت خوبی بین مسوولان در استان قزوین وجود دارد که منجر به تسریع خدمت رسانی به شهروندان شده است.

وی با بیان اینکه شان ما به عنوان یک مدیر و مسئول خدمت رسانی خالصانه و بی منت به مردم است، خدمت در نظام جمهوری اسلامی یک فرصت و موهبت الهی است که نصیب مدیران شده و باید از آن به خوبی استفاده کنند.

نماینده عالی دولت در استان قزوین همچنین اظهار داشت: تحریم‌ها مدیریت کشور را با چالش‌های زیادی رو به رو کرده و دولت در این فضا با عقلانیت و تدبیر سعی کرده کشور را به گونه‌ای مدیریت کند که این مشکلات کاهش یابد.

استاندار قزوین گفت: دولت تمام ظرفیت خود را بسیج کرده تا دشمن به اهداف خود نرسد و امیدواریم هر چه سریعتر از این شرایط عبور کرده و در سایه همدلی و وحدت مشکلات را کاهش دهیم.

وی در ادامه با اشاره به افتتاح طرح آبرسانی به چهار شهر شهرستان البرز، اظهار داشت: ۸۴ درصد بهره مندی روستا‌های استان قزوین از شبکه آبرسانی خدمت بسیار ویژه‌ای به حساب می‌آید و باید تلاش کنیم این خدمات را افزایش دهیم.

جمالی پور افزود: خدمات انجام شده در طول این ۴۲ سال به برکت حضور مردم و در سایه وحدت و تعامل بین مردم و مسوولان بوده و این روحیه باعث افزایش امیدواری در بین مردم می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.