سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی قزوین

معاون اقتصادی استاندار قزوین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ هزار و ۶۴۳ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌ها و واحد‌های تولیدی و صنعتی استان قزوین پرداخت شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار قزوین گفت: ۳۲۶ طرح و پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحد‌های تولیدی قزوینواحد تولیدی مختلف در استان قزوین از این تسهیلات بهره‌مند شده اند.

معاون اقتصادی استاندار ادامه داد: تأمین مالی طرح‌های سرمایه گذاری و واحد‌های تولیدی و صنعتی از طریق پرداخت تسهیلات بانکی از اولویت‌های دولت به منظور حمایت از تولید به شمار می‌رود.

قبادی یادآور شد: تسهیلات ارایه شده در قالب بسته‌های حمایت از محل اجرای قانون بند "الف " تبصره ۱۸ قانون بودجه سنواتی، بند "الف" ماده ۵۲ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (۲)، قانون توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و اعتبار متمرکز ابلاغی از سوی دستگاهی ملی در قالب اعتبارات فنی و اعتباری قانون بودجه سنواتی و وجوه اداره شده به سرمایه گذاران و واحد‌های تولیدی متقاضی پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: اولویت مهم و اساسی مدیریت ارشد استان قزوین حمایت از سرمایه گذاری و بخش تولید است چرا که با تقویت این بخش‌ها اقتصاد استان و کشور شکوفا می‌شود و مشکل بیکاری جوانان کاهش می‌یابد.

این مسئول ادامه داد: در همین راستا مسایل و موانع تولید در نشست‌ها و کارگروه‌های مختلف از جمله شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، جذب سرمایه گذاری و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و تصمیمات لازم در جهت حمایت از بخش تولید اعم از صنعت و کشاورزی گرفته می‌شود.

معاون اقتصادی استاندار بیان کرد: با وجود تحریم‌های ظالمانه دشمن امسال شاهد رشد سرمایه گذاری در بخش تولید و افزایش فعالیت صنایع قزوین بودیم و تحقق تعهد اشتغال استان نیز این ادعا را اثبات می‌کند.

استان قزوین از چهار هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی برخوردار است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.