سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجهیز ۲۴۶ هکتار از اراضی کشاورزی مهاباد به آبیاری تحت فشار

مدیر جهادکشاورزی مهاباد گفت: امسال ۲۴۶ هکتار از زمین‌های زراعی این شهرستان به آبیاری تحت فشار تجهیز شده است.

جعفر ایمانیان مدیر جهادکشاورزی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: در ۹ ماهه سال جاری ۲۴۶ هکتار آبیاری تحت فشار در روستا‌های شهرستان اجرا شده که ۱۳۳ هکتار آن بارانی و ۱۱۳ هکتار آن قطره‌ای است.

این مقام مسئول افزود: همچنین بیش از ۲۰۰ هکتار نیز در دست اجرا و مراحل پایانی بوده که به محض شرایط مناسب آب و هوایی اقدام و اجرا خواهد شد.


بیشتر بخوانید


او هدف از اجرای طرح سامانه‌های نوین آبیاری در زمین‌های کشاورزی را افزایش بهره وری از منابع آب و خاک، حفاظت کمی و کیفی از منابع پایه و تولید پایدار محصولات کشاورزی برشمرد.

 ایمانیان گفت: در شهرستان مهاباد ۳۴۱ هکتار آبیاری تحت فشار تجمیعی به بهره برداری رسیده که ۳۱۳ هکتار دارای پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصد و هزار و ۸۵۸ هکتار نیز دارای پشرفت فیزیکی ۷۵ و ۳۰ درصد در حال اجرا می‌باشد.

مدیر جهادکشاورزی مهاباد اذعان کرد:  پروژه‌های جهادکشاورزی در دهه مبارک فجر با اعتبار ۲۴۰ میلیون و ۷۶ هزار ریال  به بهره برداری می رسد و برای کل پروژه‌های افتتاحی کمیته روستایی و عشایری در شهرستان مهاباد ۸۸ میلیون و ۱۰۶ هزار ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام / س خ 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.