سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۴۹ تن موادمخدر در ۱۱ ماهه نخست امسال

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۴۹ تن انواع مواد مخدر در سطح استان فارس کشف و ضبط شده که نسبت به پارسال ۱۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی در نشست خبری امروز اظهار داشت: در راستای مقابله با موادمخدر و برخورد با سوداگران و قاچاقچیان و با انجام اقدامات شبانه روزی و اطلاعاتی در ۴۸ ساعته گذشته یک تن و ۶۲۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شد و در این زمینه ۱۰ خودرو توقیف شد.

او افزود: تعداد هشت نفر قاچاقچی مواد مخدر در این رابطه دستگیر و تحویل مقامات قضایی استان شدند.

سردار حبیبی همچنین از کشف بیش از ۴۹ تن انواع موادمخدر در سطح استان فارس در ۱۱ ماهه امسال خبر داد و ادامه داد: این کشفیات مواد مخدر نسبت به مشابه پارسال ۱۰ درصد افزایش داشته است.

او با بیان اینکه استان فارس با قرار گرفتن در مجاورت استان‌های دیگر و کردیدور ارتباطی شمال به جنوب است، گفت: ۱۴۰ میلیارد تومان انواع کالا قاچاق در این مدت کشف و ضبط و در این رابطه ۸۴ پرونده تشکیل و تحویل مقام قضایی داده شد و ۷۶ دستگاه خودرو توقیف شد.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس از انهدام ۲ باند جعل گذرنامه و اسناد در استان و دستگیری متخلفان خبر داد و گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی، روانه زندان شدند.

سردار حبیبی همچنین، از دستگیری سارقان کارت بانکی، سارقان خوردو و زورگیران و کلاهبرداران اینترنتی با ترفند‌های مختلف خبر داد و گفت: مردم باید بیش‌ازپیش مراقب کلاه‌برداران به‌خصوص در فضای مجازی باشند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به تلاش پلیس استان در جهت تامین امنیت و آرامش شهروندان از آن‌ها خواست هرگونه موارد مشکوک در این خصوص را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.