سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پلمب ۱۰واحد صنفی متخلف در زرند

دادستان زرند گفت: هنگام بازدید از واحد‌های صنفی و مراکز توزیع کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی ۱۰واحد صنفی متخلف پلمب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، برای مقابله با گرانفروشی و همچنین بررسی رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در اصناف، با حضور حجت الاسلام اسماعیل بلوچ‌زاده، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان زرند بازدید میدانی از تعدادی واحد صنفی از جمله قصابی، مرغ و ماهی، مواد لبنی، مواد غذایی و ... در این شهرستان انجام شد.

دادستان زرند هدف از این بازدید‌های میدانی سرزده را نظارت بر بازار و جلوگیری از توزیع کالا‌های فاسد و غیر بهداشتی بازدید عنوان کرد.

 حجت الاسلام اسماعیل بلوچ‌زاده با اشاره به منویات مقام معظم رهبری و دستور رئیس قوه قضائیه مبنی بر پیگیری و رفع مشکلات معیشتی مردم در صیانت از حقوق شهروندان بر لزوم تشدید نظارت بر فعالیت واحد‌های صنفی و همچنین مراکز توزیع کالا‌های اساسی و مایحتاج عمومی سطح این شهرستان تاکید کرد و گفت: ۱۰واحد صنفی متخلف پلمب و به تعدادی دیگر از صنوف متخلف تذکر داده شد.

این مقام قضایی با تأکید بر برخورد با گرانفروشی، احتکار و رعایت نکردن موارد بهداشتی از سوی اصناف، اظهار داشت: دادستانی همه ظرفیت‌های نظارتی خود را در روند کنترلی در بازار به‌کار گرفته و با هرگونه تخلفی برخورد می‌کند.

دادستان زرند با بیان اینکه متاسفانه بعضی از مسئولان در انجام وظایف خود کوتاهی می کنند، به آن دسته از مسئولان که  نسبت به وظایف قانونی خود کوتاهی می کنند هشدار داد و افزود: در راستای دستورالعمل رئیس قوه قضائیه با مدیرانی که در انجام وظیفه قصور داشته باشند برخورد قانونی می‌شود.

این مقام قضایی تاکید کرد: سلامت مردم و جامعه خط قرمز دادستانی است و مدعی العموم با افرادی که سلامت عمومی را دست مایه سودجویی خود قرار می‌دهند، به هیچ وجه مسامحه نخواهد کرد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.