سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس اورژانس کشور با فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار کرد

پیر حسین کولیوند رئیس اورژانس کشور با امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار کرد.

به  گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمان با ایام الله دهه فجر و در راستای ارتقا همکاری‌های بهداشتی و درمانی، پیر حسین کولیوند رئیس اورژانس کشور با حضور در ستاد نیروی هوایی ارتش با امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده این نیرو دیدار و گفت‌وگو کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این دیدار گفت: نیروی هوایی ارتش علاوه بر دفاع از مرز‌های هوایی کشور در مقابل دشمنان، خدمت به مردم در شرایط بحرانی را وظیفه ذاتی خود می‌داند و ناوگان هوایی نهاجا همواره در خدمت رسانی به آحاد مردم آماده است.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش در حوادث طبیعی سال‍های اخیر علاوه بر حمل و نقل مجروحان، اقدام به ارسال تجهیزات، ملزومات و مواد غذایی در مناطق درگیر حادثه کرده و هم چنین بیمارستان بعثت این نیرو نیز از سال گذشته با تمامی امکانات و ظرفیت در خدمت بیماران کرونایی قرار گرفته است.

در ادامه کولیوند نیز ضمن تبریک ۱۹ بهمن و روز نیروی هوایی ارتش، گفت: خدمت رسانی ارتش به مردم در حوادث غیرمترقبه طی چند سال گذشته در دنیا بی نظیر است و هم چنین انتقال اعضای پیوندی از شهر‌های مختلف در دوران کرونا توسط هواپیما‌های آشیانه جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.

وی ادامه داد: همواره ارتباط بسیار خوب و تعامل سازنده میان اورژانس کشور و نیرو‌های مسلح وجود داشته است و به لطف خدا این همکاری و تعامل روز به روز افزایش خواهد یافت.

در این دیدار امیر سرتیپ هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ دوم پزشک ناصری رئیس اداره بهداشت و درمان نهاجا نیز حضور داشت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.