سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمارستان ٩۶ تختخوابی بالاخره چه زمانی افتتاح می‌شود؟

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه بیمارستان تکاب آماده تجهیز شده است گفت: عملیات ساخت این بیمارستان ٩۶ تختخوابی برابر با استاندارد‌های پروژه‌های بیمارستانی به اتمام رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، علی نبیان  معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی در بازدید از کار‌های تکمیلی و تجهیز طرح ملی احداث بیمارستان ٩۶ تختخوابی شهرستان تکاب با بیان این که بیمارستان مجهز شهرستان تکاب جوابگوی نیاز‌های بخش سلامت و درمان جنوب آذربایجان‌غربی است، افزود: این مجموعه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی جهت تجهیز و آماده‌سازی تحویل موقت داده شد.

او ادامه داد: روند تکمیل این طرح بیمارستانی امسال با مدیریت منابع و استفاده بهینه از ظرفیت‌های بین‌بخشی سرعت خوبی گرفته است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی نیز در حاشیه این بازدید گفت: پروژه احداث بیمارستان ٩۶ تختخوابی شهرستان تکاب در زمینی به مساحت سه هکتار احداث شده و پیش‌بینی می‌شود با مساعدت و همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تجهیز بخش‌های گوناگون بیمارستان، در آینده نزدیک شاهد افتتاح کامل این طرح باشیم.

سید محسن حمزه‌لو بیان کرد: این طرح در ابتدا با هدف احداث ۶۴ تخت بیمارستانی آغاز شد، اما با توجه به نیاز‌های بهداشتی و درمانی منطقه در یکسال گذشته این ظرفیت به ٩۶ تخت ارتقا یافت.

انتهای پیام/ط

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
m
۱۰:۰۰ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
خدا می دونه کی و چه زمانی / شاید دولت بعدی