سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در استان سمنان آغاز شد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان از آغاز طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در استان سمنان خبر داد و گفت: جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها در دستور کار است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی یحیایی معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت استان سمنان ضمن بیان اینکه طرح تشدید نظارت بر بازار شب عید در استان سمنان از ۱۵ بهمن‌ماه آغاز می‌شود، اظهار داشت: جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و گران‌فروشی ازجمله رویکردهای مهمی است که در این ایام در دستور کار قرار دارد.

او با اشاره به اینکه در حل حاضر ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان سمنان انجام می‌شود، تصریح کرد: این بازرسی‌ها توسط ۴۰ اکیپ بازرسی مشترک شامل بازرسان سازمان صمت استان و اتاق اصناف و با همکاری بسیج اصناف و ناظران افتخاری برگزار خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه این طرح تا دو ماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: کشیک‌های نوروزی در ایام تعطیلات نوروز فعال هستند و رصد و پایش بازار در این ایام نیز تداوم خواهد داشت.

یحیایی با اشاره به اینکه ۸۰ نفر در این طرح مشارکت خواهند داشت، تصریح کرد: رصد وضعیت نرخ کالا و خدمات موجود، کمبود و فراوانی کالا و خدمات ضروری اولویت‌دار در سطح عرضه در دستور کار است.

او افزود: عموم مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۴ آگاه سازند.

انتهای پیام / گ 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
محمد داور پناه
۱۰:۰۲ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹
ای کاش بر قیمت ها نظارت بیشتری صورت می گرفت تا حداقل کارگر جماعت هم بتونه قدرت خرید حداقل ها رو برای فرزنداش داشته باشه