سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سامانه ثبت تخلف سیار در کرج شروع به فعالیت کرد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج گفت: از ابتدای ماه جاری تاکنون بیش از ۶ هزار تخلف از طریق خودروی مکانیزه به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، محمدرضا احمدی‌نژاد، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج  با اشاره به فعالیت سامانه ثبت تخلف سیار برای ثبت تخلفاتی نظیر پارک دوبل، پارک حاشیه‌ای و توقف مطلقاً ممنوع در کلان‌شهر کرج، گفت: از ابتدای ماه جاری تاکنون بیش از ۶ هزار تخلف از طریق این سامانه به ثبت رسیده است.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری کرج  افزود: تخلفات ثبت‌شده به‌صورت هوشمند و آنلاین به شهرک آزمایش برای اعمال قانون ارسال خواهد شد.

احمدی‌نژاد در بخش دیگری با اشاره به آمار کل جریمه‌های صادره برای خودرو‌های فاقد معاینه فنی از ابتدای نیمه دوم سال جاری تاکنون نیز گفت: در مدت‌زمان یادشده بیش از ۱۳۰ هزار برگه جریمه برای رانندگان متخلف در این زمینه صادرشده است.

او با اعلام این که میانگین خوانش پلاک از سامانه‌های دارای کد جریمه در ۲۴ ساعت ۱۵۰ هزار دستگاه است، افزود: میزان استعلام روزانه تخصیص داده شده به شهر کرج ۱۵ هزار عدد است که مکاتبات لازم برای افزایش استعلام روزانه به تعداد ۵۰ هزار عدد انجام پذیرفته است.

انتهای پیام/ر. ن

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.