سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه میلیاردی برای هر تخت پروژه ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه با تأکید بر ضرورت واگذاری پروژه ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه به بخش خصوصی، گفت : این بیمارستان فوق تخصصی می‌تواند به کل منطقه، استان‌ها و شهرستان‌های همجوار سرویس دهد.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهرداد سالاری معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه در خصوص پروژه ۵۴۰ تختخوابی کرمانشاه، گفت : این بیمارستان فوق تخصصی است که برای ساخت و تجهیز هر تخت آن هزینه میلیاردی می‌شود که رقم بسیار بالایی است.

او گفت : این پروژه با اعتبارات دولتی ساخته شد که الان پیشرفت خوبی ندارد، چند سال است که ما بیش از یکی‌دو طبقه از آن را نساخته‌ایم. وزارت راه و شهرسازی متولی آن است، ولی نتوانسته اعتبارات لازم را تأمین کند.

معاون امور عمرانی استانداری کرمانشاه به اهمیت احداث و راه‌اندازی این بیمارستان اشاره کرد و افزود: این بیمارستان فوق تخصصی با سرویس‌دهی به کل منطقه، استان‌ها و شهرستان‌های همجوار چهره درمان و بهداشت استان را متحول می‌کند.

سالاری ادامه داد: برنامه‌ای که در اقتصاد مقاومتی برای این پروژه آمده مشارکت با بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار است که در این راستا یکی‌دو تا از موسسات و بانک داخلی اعلام آمادگی کرده‌اند که وزارت راه‌و شهرسازی با مشارکت و با استفاده از منابع آن‌ها، کار ساخت و ساز را ادامه دهد.

او گفت: دولت هزینه‌ای که برای این پروژه صرف کرده، طلب نمی‌کند، چون این پروژه الان برنامه اجرایی قوی ندارد و تنها هدف دولت این است که سریع‌تر به بهره‌برداری برسد و در دسترس مردم باشد.

سالاری افزود: مراحل جذب سرمایه‌گذار برای آن در حال انجام است که امیدواریم هر چه زودتر با مشارکت بخش خصوصی به پایان برسد .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.